וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל 103FM, עידו מור עוזב את תפקידו

רוני קורן-דינר

13.9.2006 / 18:26

מור: "אני משאיר חברה שמגלגלת פחות מעשירית מזכיין טלוויזיה ומרוויחה סכומים דומים"

מנכ"ל תחנת הרדיו האזורי "רדיו ללא הפסקה", עידו מור, הודיע היום לבעלי המניות של החברה על כוונתו לעזוב בקרוב את תפקידו. מור שימש כמנכ"ל רדיו ללא הפסקה (103FM) בחמש השנים האחרונות, ויישאר בתפקידו עד שיימצא לו מחליף.

במהלך כהונתו חיזק מור את מעמדה של תחנת רדיו ללא הפסקה, המשדרת באזור המרכז, והפך אותה לתחנה במודל כמעט כלל ארצי. זאת, על ידי השלמת הרכישה של תחנת רדיו צפון (104.5FM), המשדרת מקו חיפה ועד הגליל ורמת הגולן, ואיחודה לתוך רדיו ללא הפסקה.

בעלי המניות של רדיו ללא הפסקה הם דודי ויסמן, באמצעות קו אופ הריבוע הכחול (33%), אלי עזור (32%), רשת קלאב הוטל (23%) ומנכ"ל בזק לשעבר, אמנון דיק (12%). על השדרנים הבולטים ברדיו ללא הפסקה נמנים ניסים משעל, המשמש כיו"ר החברה, נתן זהבי, דידי הררי, יוסי סיאס, מירב מיכאלי, ורדה רזיאל-ז'קונט, גוני מרדור ופרופ' רפי קרסו.

לדברי מור, "אני משאיר חברה שמגלגלת פחות מעשירית מזכיין טלוויזיה ומרוויחה סכומים דומים". יצוין כי זכייניות הטלוויזיה רשת וערוץ 10 דווקא מפסידות, ואילו קשת רשמה במחצית השנה רווח קטן של כ-3.6 מיליון שקל, שאף הוא לא נבע לטענתה מפעילות ערוץ 2.

לגבי תוכניותיו לעתיד, השיב מור כי הוא מתכוון לצאת לעסקים פרטיים, וכי הוא יבחן אפשרויות בעתיד הקרוב, לאחר שימצא לו מחליף. מור (30), בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון במשפטים, שימש בעבר סגן מנהל תחנת גלגל"צ, שדרן ועורך בגלי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully