וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום ראשון: הקרב על מחירי המים לחקלאים

תמר נהרי

2.8.2001 / 16:06

שר התשתיות ליברמן ושר החקלאות שמחון ידונו ברפורמה המתוכננת במשק המים; ליברמן מתכוון להביא לשינוי דרסטי בתימחור המים לחקלאות; ושמחון מבטיח שינוי דרמטי במדיניות

ביום ראשון הקרוב ייפגשו שר התשתיות, אביגדור ליברמן, ושר החקלאות, שלום שמחון, במטרה לקדם את חוק הרפורמה המתוכננת במשק המים. דובר משרד התשתיות הגדיר היום את הפגישה כ"מכרעת".

ליברמן הצהיר לאחרונה כי בכוונתו להביא לשינוי דרסטי בתימחור המים לחקלאים, תוך הכנסת התקנות החדשות לחוק המים. בכוונתו של ליברמן לבטל את מכסות החקלאים תוך הנהגת מחירי מים אחידים למגזר החקלאי. המשמעות בפועל היא העלאת מחירי המים לחקלאים, בשיעור שאינו ידוע בשלב זה.

ממשרד החקלאות נמסר שהשר אינו מתכוון להגיב על כל ידיעה העוסקת בנושא המים, בהתאם לסיכום שלו עם שר התשתיות. עם זאת, מבקש שמחון להדגיש כי בימים אלו מתגבשת במשרדו רפורמה גדולה בחקלאות שתשנה את המדיניות החקלאית באופן דרמטי. התוכנית תוצג לציבור רק לאחר שפרטיה יסוכמו עם האוצר ויקבלו את ברכתו של ראש הממשלה. בכל מקרה, אומרים במשרד, מדובר במדיניות חקלאית חדשה שלא היתה כמוה מזה עשרות שנים. שמחון מאמין שהתוכנית תזכה בתמיכת הציבור הרחב וציבור החקלאית בפרט.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully