וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייטס ורוקפלר מצילים את החקלאות באפריקה

13.9.2006 / 8:58

תרומה של 150 מיליון דולר תנסה לסייע לרעבים ולעניים ביבשת, באמצעות הגדלת התוצרת החקלאית

דוברי קרן התרומות של ביל ומלינדה גייטס וקרן "רוקפלר" הודיעו כי הקרנות יתרמו 150 מיליון דולר על מנת להילחם ברעב ובעוני ב[[אפריקה]]. דווח כי הסיוע ייעשה על ידי העברת הסכומים לחקלאים ביבשת, במטרה לסייע להם להגדיל את תוצרתם החקלאית.

שני ארגוני הצדקה יצרו קשר זה עם זה ושמו לעצמם מטרה משותפת הנוגעת לסביבה ירוקה יותר ולפיתוח חקלאי באפריקה, על ידי העצמת הכדאיות והפרודוקטיביות של החקלאים ביבשת.

היוזמה הסביבתית של הקרנות רוצה לשחזר את הצלחת "המהפכה הירוקה" של קרן רוקפלר, אשר הגדילה את תוצרת המזון והפחיתה את הרעב באזור אמריקה הלטינית ואסיה בשנות ה-40 וה-60 של המאה הקודמת.

לדברי ביל גייטס, "שום אזור נרחב בעולם לא יכול להשיג רווחים כלכליים מבלי שיעשה שיפור משמעותי בתהליך הפקת התוצרת החקלאית שלו".

הובטח כי 150 מיליון הדולרים, המורכבים מ-100 מיליון המגיעים מקרן גייטס ו-50 מיליון מקרן רוקפלר, יוכנסו לתוך תכנית מיוחדת שתיארך חמש שנים ותטפל בנושא הפיתוח החקלאי באפריקה במגוון תחומים, כגון מדע, חינוך, כלכלה ומשטר.

מקימי התכנית המיוחדת מעוניינים לחנך ולאמן את המדענים האפריקאים, לשפר את המגוון החקלאי באזור, להגדיל את אספקת הזרעים ולספק רווחה כלכלית לכפריהם של החקלאים שעוסקים בממכר תוצרת חקלאית וכלי עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully