וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות מאיימת להכריז על סכסוך עבודה

12.9.2006 / 16:33

יו"ר ההסתדרות מחה על שורה של "פגיעות ושינויים חד צדדים" בתקציב. ההצבעה על התקציב בממשלה צפויה להתקיים בחצות

יו"ר ההסתדרות עופר עיני איים להכריז על סכסוך עבודה כללי אם לא תשונה הצעת התקציב. במכתב ששלח לשר האוצר אברהם הירשזון, מחה עיני על "שורה של פגיעות ושינויים מבניים חד צדדיים הנוגעים לציבור העובדים, לזכויותיהם ולביטחונם התעסוקתי, אשר נעשו ללא כל משא ומתן עם ההסתדרות".

עיני דרש מהאוצר להיכנס למשא ומתן עם ההסתדרות בכל העניינים הנוגעים לעובדים: "מאחר שאין בכוונת ההסתדרות להבליג על הפגיעה בזכויות עובדים המיוצגים על ידה, לא תיוותר לנו כל ברירה אלא להכריז מיידית על סכסוך עבודה כללי ולנקוט בצעדים ארגוניים".

בשעות אלו נמשכים במשרד ראש הממשלה הדיונים המרתוניים בנושא תקציב 2007. ההצבעה צפויה להתקיים סמוך לחצות. שרי מפלגת העבודה הודיעו כי יתנגדו לתקציב אם יוקפא התכנון להעלות את שכר המינימום.

מוקדם יותר אמר שר הביטחון עמיר פרץ כי 33 מיליארד השקלים המוקצים לתקציב הביטחון אינם מספקים את צרכי ההגנה השוטפים של מדינת ישראל. לדבריו, "יש לקחת בחשבון את צורך השעה להגברת האימונים ויצירת מענה לרקטות מסוגים שונים".

ראש הממשלה אהוד אולמרט הודיע על תוספת תקציבית של 150 מיליון שקלים למשרד המשנה לראש הממשלה, כדי ששיקום הגליל והצפון לא יפגע בפיתוח הנגב. כך דווח בגלי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully