וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סופ"ש חלש

11.9.2006 / 18:37

תעשיית הסרטים מקרטעת: לראשונה זה 3 שנים, הסרט שהגיע למקום הראשון במצעד האמריקאי הכניס בקושי 9 מיליון דולר. רק "שודדי הקריביים" צלח את סף המיליארד

יש הרבה סימנים לכך שהקיץ הסתיים באמריקה – הלילות נהיו יותר ארוכים, הילדים הולכים לבתי הספר – אבל סוף הקיץ ניכר בצורה המשמעותית ביותר בבתי הקולנוע. אף אחד מעשרת הסרטים שוברי הקופות לא חצה את קו ה-10 מיליון דולר, ושבעה סרטים במצעד השבוע הכניסו פחות מחמישה מיליון דולרים. בסך הכל, עשרת הסרטים הכניסו פחות מ-50 מיליון דולרים, מספרים נמוכים מאוד יחסית לשבועות הקיץ החמימים.

במקום הראשון בסוף השבוע הזה נמצא הסרט "הברית", שהכניס אך ורק 9 מיליון דולר. אלה ההכנסות הנמוכות ביותר עבור סרט במקום הראשון מזה שלוש שנים, וכנראה הדברים קשורים לביקורות הקוטלות, שאומרות שהוא נראה פחות או יותר כמו פיילוט לטלוויזיה.

"הוליוודלנד" ניצב במקום השני השבוע עם הכנסות של שישה מיליון דולר. הוא קיבל ביקורות פושרות למרות צוות שחקנים שכולל את אדריאן ברודי, דיאן ליין, ובן אפלק בתפקיד ג'ורג' ריווס, סופרמן הטלוויזיוני, שמותו המסתורי הוא נושא הסרט. "Invincible", סרט של דיסני, נפל למקום השלישי אחרי שבועיים בראש הטבלה.

במקום הרביעי בסוף השבוע הזה, "the protector”, סרט אמנויות הלחימה החדש של טוני ג'ה, המדובב לאנגלית. הסרט עלה לאולפנים שמונה מיליון דולר, ובינתיים הכניס 12 מיליון בכל רחבי העולם. העלילה סובבת סביב אדם שצריך להשיב שני פילים שנגנבו ממשפחתו על ידי תאגיד-פשע, בשיתוף פעולה עם בלש משטרתי. כשהוא מחפש את הפילים הוא מוצא קונספירציה בינלאומית.

שנאמר, חיפש אתונות ומצא מלוכה.

קברניטי התעשייה, או לפחות דיסני, יכולים לפחות להיאחז בהכנסות מלהיט הקיץ "שודדי הקאריבים 2: תיבת איש מת", שהגיע להכנסות של מיליארד דולר, בכל רחבי העולם. זה הסרט השלישי אי פעם שחצה את קו המיליארד. שני האחרים היו "שר הטבעות: שיבת המלך", ו"טיטאניק", משנת 1997, שעומד כידוע, במקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully