וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד רגב התקבל ללימודי משפטים בבר אילן

11.9.2006 / 14:10

רגב הספיק לשלוח את הטפסים לפני שנחטף בלבנון. נשיא האוניברסיטה: האוניברסיטה תשמח לקבלו בכל שלב בו ישוב הביתה

הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן החליטה לקבל את החייל החטוף אלדד רגב לשורותיה, לאחר שסיים בהצטיינות את המכינה הקדם אקדמית באוניברסיטה, ועמד בכל הדרישות המחמירות לקבלה לפקולטה. את הבשורה קיבלו אתמול בני משפחת רגב במכתב מנשיא האוניברסיטה פרופסור משה קוה בו הבטיח להם כי מקומו של אלדד יישמר לו בכל שעה בה יחזור. אחיו של אלדד אייל רגב הוא בוגר הפקולטה למשפטים בבר-אילן.

פרופ' קוה אמר כי אלדד רגב עמד בכל דרישות הקבלה לפקולטה והתקבל ללימודי המשפטים לשנת הלימודים הקרובה. קוה הוסיף כי "האוניברסיטה תשמח לקבלו בכל שלב בו ישוב הביתה. כולי תקווה כי בראש השנה המתקרב ובא עלינו לטובה, יזכו החטופים לשבת עם בני משפחותיהם לשולחן החג".

אלדד רגב, חייל מילואים בן 26 מקרית מוצקין, נחטף יחד עם אהוד גולדווסר ע"י החיזבאללה ביום רביעי, 12.07.06 בעת שהיו בסיור בגבול הצפון. לפני שיצא לשרות המילואים הספיק רגב, סטודנט מצטיין במכינה הקדם אקדמית בבר-אילן, לשלוח את בקשת הקבלה לפקולטה למשפטים.

בשבוע שעבר במהלך פגישה שנערכה בין נשיא האוניברסיטה למשפחת רגב, קיבלו בני המשפחה עצומת תמיכה ובה מאות חתימות שנאספו על ידי אגודת ידידי האוניברסיטה בקנדה. את העצומה מסרה לידיהם ד"ר גבי וייספלד, נשיאת אגודת ידידי האוניברסיטה בטורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully