וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז ובניון לא הספיקו מול אסטון וילה

11.9.2006 / 20:02

קרלוס טבז ערך את הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג, אבל ווסטהאם ובניון סיימו רק ב-1:1 מול אסטון וילה. רדינג-מנ' סיטי 0:1

ווסטהאם סיימה היום (ראשון) בתיקו 1:1 את משחקה הביתי מול אסטון וילה במסגרת המחזור הרביעי בפרמיירליג. אסטון וילה, שפתחה בצורה מצוינת את העונה (שני ניצחונות ותיקו) מאז שנרכשה על ידי גורמים פרטיים, התגלתה גם הפעם כמשוכה קשה מאוד, ושחקניו של מרטין אוניל פתחו חזק גם את המשחק הזה. אנחל נגח מצוין, הכדור נהדף, וליאם רידג'וול דחק אותו פנימה כבר בדקה השלישית.

ווסטהאם המשיכה את התצוגה ההגנתית הגרועה, ואנחל בשתי נגיחות מצוינות נוספות נעצר רק במשקוף. בדקה ה-52 בובי זאמורה הצליח להשוות, אחרי שהסית בברכו את הנגיחה של פול קונצ'סקי, וכבש את שערו החמישי (!) העונה. 1:1.

בדקה ה-61 הקהל באפטון פארק קיבל בתשואות את הרכש הארגנטינאי קרלוס טבז, שאומנם נתן כמה מהלכים יפים, אבל לא הצליח להביא לקבוצתו יותר מנקודה. מסצ'ראנו לא שותף.

הנקודה הגיעה לוסטהאם בזכות שני מהלכים הגנתיים נפלאים, שמנעו הפסד. טיירון מירס הציל באתלטיות בהזדמנות אחת מקו השער, ופרדיננד הציל בפעם אחרת. בסיום עוד לבניון ניתנה הזדמנות נוחה, אבל הבעיטה שלו עפה מעל לשער. 1:1 בסיום.

במשחק הבודד שהתקיים ביום שני במסגרת המחזור הרביעי בפרמיירליג ניצחה העולה החדשה רדינג את מנצ'סטר סיטי 0:1. המגן האיסלנדי איוואר אינגמרסון כבש את שער הניצחון לרויאלס בדקה ה-23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully