וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד חדש בבוסטון: לוקחים את הכלב למועדון

10.9.2006 / 16:34

הכלבים מוזמנים להאזין למוזיקה, לפגוש חברים וליהנות מקוקטייל מרק עוף. ארגוני זכויות בע"ח ממליצים להימנע מכובעי מסיבה

טרנד חדש כובש את חיי הלילה בבוסטון – המועדונים מזמינים לא רק את הבליינים, אלא גם את הכלבים שלהם. הכלבים מאזינים למוזיקה רועשת, פוגשים חברים על ארבע ונהנים מקוקטייל מרק עוף. במועדונים נמכרו גם קופסאות לאיסוף גללי הכלבים, אבל אלו מעדיפים בדרך כלל לעשות את צרכיהם בחוץ.

כמובן שזה סוג של תרגיל יחצני, המסיבות הללו מסובסדות על ידי חברות שמשווקות מוצרי כלבים, ששמחים למכור את המוצרים לקהל שמגיע.

הטרנד הוא כה פופולארי עד שאינגריד ניוקריק מארגון זכויות בעלי חיים בארה"ב, החליטה לכתוב "מדריך הישרדות לכלב הקלאבר". במדריך כותבת ניוקריק כי אין שום דבר רע בפינוק הכלב, למרות שחשוב לשמור על שלומו. "זה אומר להתרחק מכובעי מסיבה שיכולים לגרום לו כאב ראש, ומפריטי לבוש שעלולים לשגע אותו".

הסוציולוגית לזלי אירווין מאוניברסיטת קולרדו, היא תומכת נלהבת של המסיבות הללו. אירווין הזכירה ש"סיבוב עם הכלב ברחוב" הוא טריק ידוע להיכרויות חדשות. "כלבים מסייעים לאנשים להכיר זה את זה מעט עמוק יותר משהיו עושים באופן רגיל", אמרה. לעומתה, קלינטון סנדרס מאוניברסיטת קונטיקט מתנגד לרעיון: "אין לי יותר מדי סימפטיה להפיכת כלבים ליצורים דמויי-אדם פרוותיים. הם לא אנשים. הם כלבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully