וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגליל מתרחקת מכפר בלום?

שגיא ניר

10.9.2006 / 12:48

המועצה האיזורית דורשת חוזה שכירות לאולם, בהנהלת הקבוצה מגיבים: "לא נשלם אפילו שקל אחד. או שלא נשחק שם או שלא תהיה קבוצה"

מחלוקת סביב דמי השימוש באולם בכפר בלום מאיימת על פתיחת האימונים של הפועל גליל עליון. המועצה האיזורית גליל עליון דורשת מהקבוצה דמי שימוש שנתיים באולם, בעוד ההנהלה מתעקשת לקבלו בחינם, כחלק מתמיכת המועצה בקבוצה.

"אנחנו הקבוצה היחידה שלא זוכה לסיוע מהמועצה שלה, ולא ניזונה מתקציב רשויות. זו התנהלות לקויה", אמר הבעלים של הגליל, חיים אוחיון. במועצה דורשים כי הגליל תחתום על חוזה שכירות של האולם, ודורשים דמי שכירות של מעל מאה אלף שקלים לעונה.

"אנחנו עומדים בתוקף על כך שלא נצטרך לשלם", אומר אוחיון. "אני לא רוצה לשלם אפילו שקל אחד. מנטאלית אני לא מוכן למצב כזה יותר, ספגנו שלוש שנים. אם לא יעמידו לרשותנו את האולם נשקול את צעדנו".

מחר (שני) בערב אמור להתקיים אימון הבכורה הרשמי של הקבוצה לקראת העונה הקרובה. בינתיים, טענו הבוקר בגליל כי במועצה מנעו מכמה משחקני הקבוצה להתאמן באולם. "אם הם ימנעו מאיתנו להתאמן מחר אז או שלא נשחק באולם או שלא תהיה קבוצה. אם אין למועצה אחריות לקבוצה שהם הובילו במשך שנים, אז למה שלנו תהיה".

במקביל לסוגיית האולם, טרודים בגליל גם מפארסת סשה בראטיץ', שהגיש לפיב"א בקשת שיחרור מהקבוצה בעקבות המצב בצפון הארץ. מחר אמורה פיב"א לפסוק בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully