וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותו מקום, אותה שעה

9.9.2006 / 13:41

אחרי משחק הפתיחה בין פיטסבורג למיאמי, שוב אנחנו חוזרים להרגשה המוכרת: יום ראשון, עשרים אפס אפס. לא לשכוח להצטייד בפיצוחים

התגעגענו. באמת שהתגעגענו. התחושה הזו של לפתוח את הטלוויזיה ביום ראשון בשבע בערב, לראות את ניתוח טרום המשחקים ואז - לצאת לדרך עם בעיטת פתיחה סימולטנית ביותר משמונה מגרשים. את המתאבן (שהיה סביר) קיבלנו בבוקר יום שישי, עם הניצחון של פיטסבורג על מיאמי 17:28. עכשיו אנחנו הולכים לדבר האמיתי - ימי ראשון הגדולים.

שידורים על המסך שלכם:

METV - ערוץ המזרח התיכון:

ראשון, 20:00: קנזס סיטי - סינסינטי

ראשון, 23:15: גרין ביי פאקרס - שיקגו ברס


פוקס ספורט:

ראשון, 20:00: קרוליינה - אטלנטה


ESPN:

שני, 3:15: ניו יורק ג'איינטס - אינדיאנפוליס

שלישי, 2:00: וושינגטון - מינסוטה

שלישי, 5:15: אוקלנד - סן דייגו

מייקל ויק מגיע לקרוליינה (שעה ראשית: 20:00)

קרוליינה - אטלנטה

שתי קבוצות שפיתחו יריבות גדולה בשנים האחרונות נפגשות בשארלוט. הסיפור הגדול במשחק הזה, מעבר כמובן למעקב הרגיל אחרי מייקל ויק, היה אמור להיות המץ' אפ בין מגן הפינה של אטלנטה, דאנג'לו הול, לתופס המצוין של קרוליינה, סטיב סמית'. סמית' ניצח את הול בשנה שעברה במפגש הראשון (65 יארד וטאצ'דאון, 6:24 לקרוליינה), ובין השניים אין אהבה רבה, אבל יש הרבה טראש טוק. אלא שסמית' צפוי לא לשחק בגלל פציעה ברגל, מה שעלול ליצור לג'ייק דלהום בעיה. מי שכן ישחק הוא תופס הרכש קישון ג'ונסון. ווריק דאן יישא ברוב המשקל במשחק הריצה של אטלנטה, כעת כשטי ג'יי דאקט כבר לא בקבוצה.

התחזית: ניצחון לאטלנטה


טמפה ביי - בולטימור

שתי ההגנות הטובות ביותר ב-NFL לאורך התקופה מאז החל המילניום ייפגשו ב"ריימונד ג'יימס סטדיום". הבאקנירס הפתיעו בעונה שעברה עם 11 נצחונות, ועם כריס סימס מבוגר בשנה, רוצים להמשיך את המומנטום. לרשותם יעמוד קארנל "קדילאק" וויליאמס המעולה, שיקווה לא ליפול למלכודת "שחקני השנה השניה" ולדעוך. מהצד השני ישתפו סטיב מקנייר ודרק מייסון פעולה כמו בימים היפים בטנסי. ריי לואיס ודרק ברוקס, שני חברים קרובים ושועלי הגנה ותיקים, יצפו להמשיך להנהיג שתי הגנות דומיננטיות. צפו למשחק עם הרבה בעיטות הרחקה.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי


ניו אינגלנד - בפאלו

בשנים האחרונות לבילס אין הרבה מה למכור בפוקסבורו. הפטריוטס חלשו על הבית, ובכלל על בפאלו, לה לא הפסידו בביתם מאז 2000. ניו אינגלנד תציג שוב את טום בריידי, שיעלה בלי חוליית תופסים משמעותית. דיון בראנץ' עושה ברוגז, דייויד גיבנס בטנסי, והמטרות העיקריות של בריידי יהיו הטייט אנד בן ווטסון והתופס דאג גבריאל, שהגיע מאוקלנד. במשחק הריצה יקבל קורי דילון הותיק ועתיר הפציעות חיפוי מלורנס מארוני, הרץ הרוקי. בצד השני, בפאלו חייבת שיפור מצידו של ג'יי פי לוסמן בעמדת הקוורטרבק, וגם מכיוונו של וויליס מגאהי, שאחרי ניצוצות בעונת הבכורה שלו דעך מאוד בשניה. טדי ברוסקי הוא בעל הפציעה המשמעותית בניו אינגלנד (שורש כף היד) וכרגע הוא בסימן שאלה.

התחזית: ניצחון לניו אינגלנד


קנזס סיטי - סינסינטי

קרסון פאלמר היה סימן השאלה הגדול ביותר במהלך החורף. יחלים או לא יחלים מהכניסה של קימו ואן אולהופן, שפירקה לו את כל הברך בפלייאוף בעונה שעברה? אז פאלמר החלים, ועל פניו נראה שהוא בפורמה טובה מאוד לפתיחת העונה. הוא שוב ישתף פעולה עם צ'אד ג'ונסון, אבל כרגע לפחות נראה שבלי התופס השני שלו, טי ג'יי חושמנזאדה (פציעה בכף הרגל). הצ'יפס יביאו איתם את אחד הנשקים הכי קטלניים בליגה - לארי ג'ונסון, הרץ האחורי המפלצתי, אבל השנה הוא יסתדר בלי הפולבק שהיה מפלס את ערימות השלג מלפנים, טוני ריצ'רדסון. גם טרנט גרין לא צעיר יותר. צפו למשחק מבוקר יחסית של קנזס סיטי, עם הרמן אדוארדס בעמדת המאמן.

התחזית: ניצחון לסינסינטי

רב הנסתר על הגלוי

סט. לואיס - דנבר

הרבה שאלות ילוו את שתי הקבוצות הללו במהלך העונה. מבחינת הראמס - איך הם יסתגלו למאמן חדש עם שיטה אחרת לגמרי (והרבה פחות יהירות) ממייק מארץ? כיצד יישא סטיבן ג'קסון את המושכות, עכשיו אחרי שמרשל פולק פרש? מה יהיה התפקיד של סטיבן דייויס במשחק הריצה? אצל סט. לואיס המצב לא נראה מזהיר, כשנראה שהכלים שלה להתמודד עם ההגנה של דנבר מוגבלים. בברונקוס האניגמה יהיה, כרגיל, ג'ייק פלאמר, שנחנק בגדול בפלייאוף הקודם, וגם שאלה שנותרה פתוחה: מי מהרצים יפתח, מייק או טאטום בל? הברונקוס יפתחו כנראה בלי קורטני בראון, הקיצוני הגנתי, אבל עדיין נראים פייבוריטים בסט. לואיס.

התחזית: דנבר


קליבלנד - ניו אורלינס

החדשות מכיוון ניו אורלינס: קבוצה אחרת לגמרי. דרו בריס בעמדת הקוורטרבק, רג'י בוש ודוס מקאליסטר כ-1-2 פאנץ' בריצה, ועם שון פייטון כמאמן שאולי יוציא את הרוחות הרעות שזרע ג'ים האסלט, יש תקוות לאופטימיות בעיר. בקליבלנד תעלה חוליה התקפית חדשה לחלוטין: צ'רלי פריי כקוורטרבק, בריילון אדוארדס כתופס, קלן ווינסלו כטייט אנד ורובן דראונס כרץ. אף אחד מהם לא רוקי, אבל רק דראונס היווה אימפקט התקפי בעונה שעברה. ההגנה חוזקה בווילי מקגינסט מניו אינגלנד ובטד וושינגטון. יהיה מעניין? אולי, ואולי לא.

התחזית: ניו אורלינס


טנסי - ג'טס

על פניו, המשחק הפחות מעניין של המחזור. הטייטאנס החלו בעונה שעברה תהליך הצערה והנמכת משכורות כואב ודואב, שפירק אותם לחלוטין. השנה הזו תהיה שנת מעבר לקוורטרבק וינס יאנג, שצפוי להיות ממשיך דרכו של סטיב מקנייר, ממנו נפרדו הטיטאנים בצורה מכוערת ביותר באביב האחרון. דייויד גיבנס הצטרף לחוליית התופסים, אבל כבר בסימן שאלה למשחק. בניו יורק יש מאמן חדש, אריק מאנג'יני, והתקפת הקבוצה שוב תנוע סביב הקוורטרבק המאכזב צ'אד פנינגטון. דרק בליילוק יהיה הרץ האחורי של הקבוצה, בתמיכה של קיוואן בארלו, כשקרטיס מרטין בדרך להודעת פרישה רשמית.

התחזית: קשה קשה - ניצחון לג'טס


יוסטון - פילדלפיה

הסיפור הגדול של הטקסאנס היה העדפתו של מריו וויליאמס, הקיצוני הגנתי, על פני רג'י בוש כבחירה מספר 1 בדראפט האחרון. איכשהו, זה היה עובר אם לא הפציעה של הרץ הראשי של הקבוצה, דומאניק דייויס, שרק חיזקה את ההרגשה שהמזל הולך עם הטובים והמזל המסריח הולך עם הגרועים. פילדלפיה מקווה לצאת לדרך חדשה אחרי עונה טראומתית, שעיקרה התרכז במאבקים בין דונובן מקנאב ואנדי ריד לטרל אואנס. דונטה סטולוורת' הובא מניו אורלינס כדי לשמש מטרה אווירית, ואולי אנדי ריד ייתן סופסוף קצת יותר את הכדור לבראיין ווסטברוק במשחק הריצה.

התחזית: פילדלפיה


דטרויט - סיאטל

ג'ון קיטנה עולה למשחק מול הקבוצה בה החל את קריירת ה-NFL, וינסה לפתוח עונה ברגל ימין. בדטרויט תמיד מדברים על עונת פריצה, אבל הקבוצה לא הגיעה לפלייאוף כבר עשר שנים, שלא לדבר על כך שלא סיימה במאזן חיובי משנת 2000. סיאטל הגיעה עד לסופרבול בעונה שעברה, וחוזרת לאצטדיון בו הפסידה לפיטסבורג. שון אלכסנדר שוב ישמש כארטילריה כבדה על הקרקע, מאט האסלבק ינסה למצוא את נייט ברלסון ודארל ג'קסון באוויר. הטייט אנד ג'ראמי סטיבנס לא ישחק בסיהוקס.

התחזית: ניצחון לסיאטל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הטרטור של טרל (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ג'קסונוויל - דאלאס

הנה באה עונה חדשה, ויחד איתה טרל אואנס. התופס של דאלאס, שכבר היו לו תאקלים לא מעטים עם ביל פארסלס, צפוי לפתוח בשורות הקאובויס. "אין לו בעיות, הוא לא דיבר יותר מדי לאחרונה", ניסה פארסלס להרגיע את הרוחות, אבל לכולם ברור שכשדברים יתחילו לא ללכת כשורה, תיבת פנדורה תיפתח. דרו בלדסו יעלה כקוורטרבק, אבל יצטרך להסתדר בלי התאקל המצוין שלו פלוזל אדאמס. ג'וליוס ג'ונס יתרום במשחק הריצה.

בג'קסונוויל בונים שוב על עונה טובה של ביירון לפטוויץ' הבטטה, וקצת נזהרים מלבנות על פרד טיילור, אבל אין להם ברירה. הפציעה של הפולבק גרג ג'ונס, שגמרה לו את העונה, תפיל עודף נשיאות על טיילור. ארנסט ווילפורד ומאט ג'ונס ינסו להשלים חוליה שתחפה על חסרונו של ג'ימי סמית' הותיק שפרש.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל, הרבה רעש מטי. או.


גרין ביי - שיקגו

אז ברט פארב פרש ונשאר, נשאר ופרש, ולפחות כרגע הוא נשאר, עד שיפרוש שוב ואז יישאר. פארב צפוי להיתקל כבר בפתיחה באחת ההגנות הטובות בליגה, אם לא הטובה שבהן. לגרין ביי קבוצה בתהליך הצערה, אבל היא תנסה לרכב על סולם ההזדמנויות והפציעות של הברס, שיחסרו מספר שחקני הגנה: אלכס בראון (קיצוני הגנתי, כתף), מייק בראון (סייפטי, רגל) וישראל איידונייה (קרסול). בהתקפה ינסה רקס גרוסמן להשאר בריא בערך חצי משחק, כשתומאס ג'ונס שוב צפוי להיות הרץ הפותח, בעיקר כשסדריק בנסון פצוע.

התחזית: ניצחון לשיקגו


אריזונה - סן פרנסיסקו

עם איצטדיון חדש ועם רץ אחורי אמיתי, סופסוף, בדמות אדג'רין ג'יימס, המדבר מתחיל לקבל צורה. מאט ליינארט עשה הרבה כותרות בקיץ, אבל קורט וורנר ימשיך לפתוח בקרדינלס, וישתף פעולה עם הצמד הכי טוב בליגה בחוליית התופסים - אנקואן בולדין ולארי פיצג'ראלד. הניינרס מקווים לתפוקה מאלכס סמית', שבעונה שעברה בעיקר למד, וגם מפרנק גור, שקיבל את ג'וב הרץ האחורי עם ההעברה של קיוואן בארלו לג'טס. הטייט אנד ורנון דייויס, הבטחה גדולה, ינסה להשתלב בחוליית ההתקפה ואולי, רק אולי, להדליק קצת את הניצוץ שכבה בפריסקו לפני למעלה מעשר שנים.

התחזית: הניצוץ הזה לא יידלק השבוע. ניצחון לאריזונה

מלחמת אחים. לא, באמת

ג'איינטס - אינדיאנפוליס (שני, 3:15)

בפעם הראשונה בהיסטוריה יעלו שני אחים למשחק אחד נגד השני בעמדת הקוורטרבק ב-NFL. פייטון מאנינג מול איליי הצעיר, במפגש הכי טוב, לוהט ומסקרן שצפוי לנו. זה יהיה משחק על אוקטן גבוה. "אני מקווה שהוא יצליח בכל יום ראשון", אמר פייטון. "ברור שביום ראשון הזה הסיפור יהיה קצת אחר".

רשימת פצועים ארוכה מלווה את הקולטס. בין הבולטים: מגן הפינה ניק הארפר (לא, הפעם אשתו לא דקרה אותו, סתם פציעה בקרסול), הקיצוני הגנתי דווייט פריני (רגל), הקיצוני האחר, בו שובל (רגל) והבועט אדם וינאטיירי, שבא מניו אינגלנד וכרגע לפחות ינסה לפתוח במשחק. דומיניק רודס וג'וזף אדאי יחלקו נשיאות באינדיאנפוליס. ניו יורק תמשיך להסתמך בתחום הזה על טיקי בארבר.

התחזית (נשכח, לא בכוונה): האח הצעיר ייקח את זה. ג'איינטס


וושינגטון - מינסוטה (שלישי, 2:00)

הרדסקינס, הקבוצה בעלת הקהל הגדול ביותר ב-NFL, הגיעו בשנה שעברה, סופסוף, לפלייאוף. הם עשו את זה כנגד הציפיות והסיכויים, עם מארק ברונל כפותח בעמדת הקוורטרבק. השנה לאוואר ארינגטון עזב את הקבוצה לטובת התפוח הגדול (ג'איינטס), אבל ההגנה צפויה להמשיך ולהיות מצוינת. הדאגה הגדולה של וושינגטון: מה יהיה עם קלינטון פורטיס, שמצבו לא ברור ולא ידוע כרגע אם יפתח. במינסוטה סילקו את כל השחקנים הפרובלמטיים בשנים האחרונות: רנדי מוס, דאנטה קולפפר וקורן רובינסון, וגם את המאמן המספסר, מייק טייס. בראד ג'ונסון יפתח כקוורטרבק מול הקבוצה בה בילה בתחילת המילניום. צ'סטר טיילור שבא מבולטימור נשאר, לפחות במשחק הזה, בבלטוויי, ויפתח כרץ האחורי של הקבוצה.

התחזית: ניצחון ראשון העונה לג'ו גיבס ו-וושינגטון


אוקלנד - סן דייגו (שלישי, 5:15)

בשנים האחרונות המפגשים בין השתיים היו על הרבה אדרנלין והרבה נקודות. ואולם, עדיין לא ברור מה תהיה שיטת המשחק של השתיים, כאשר לשתיהן קוורטרבק חדש. ארון ברוקס, שהסריח את השועלים בניו אורלינס, ינסה להזין את רנדי מוס באוויר ואת למונט ג'ורדן על הקרקע. בסן דייגו ייבחן פיליפ ריברס, שהועבר בטרייד מהג'איינטס בדראפט של 2005. זו העונה הראשונה בה מר נהרות יקבל את המושכות. לדניאן טומלינסון ואנטוניו גייטס, הטייט אנד המשובח, ימשיכו להיות טארגטים עיקריים לאיסוף נקודות.

התחזית: אוקלנד (למה? ככה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully