וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עוד צעד לדטרויט

8.9.2006 / 14:05

הטייגרס ניצחו במינסוטה 2:7, והוייט סוקס החמיצו הזדמנות לעבור את הטווינס בהפסד 9:1 לקליבלנד. הומר 54 לראיין הווארד

מינסוטה - דטרויט 7:2

הטייגרס התחילו לזייף לאחרונה, והניצחון הזה חשוב גם כדי להחזיר מומנטום וגם כדי להשאיר את היריבות בבית החזק בליגה במרחק סביר. קרטיס גרנדרסון, איבן רודריגז, מרקוס ת'יימס ועומר אינפנטה חבטו להומרים בדטרויט, אבל על המלאכה ניצח ג'סטין ורלאנדר, הרוקי שהגיע ל-16 נצחונות בהופעה מרשימה של שבעה וחמישה. מינסוטה שמרה על הפרש חצי המשחק משיקגו בשל הפסד הוייט סוקס.


וייט סוקס - קליבלנד 9:1

והגרביים אכן הפסידו, בגלל עונה מסריחה במיוחד של מארק בהרלי. גריידי סיזמור ו-ויקטור מרטינז חבטו להומרים אצל קליבלנד, ובהרלי הרשה חמש ריצות ועשר חבטות, כשהוא צולח רק ארבעה אינינגים. קליף לי זכה בניצחון.


פלורידה - פילדלפיה 14:8

קרב אולטרה-מגה חשוב ב-NL מזרח, כשבסיום השבוע ייתכן שאחת הקבוצות תצא מהמאבק. בינתיים, הפיליז פתחו ברגל ימין וגם ראיין הווארד, שירה להומר מספר 54 ועשה עוד צעד בדרך ל-MVP. ג'ון ליבר הגיש 5.1 אינינגים וזכה בניצחון, ומלבד הווארד חבטו להומרים גם ג'ף קוניין (שהיה חלק מהאליפות של המארלינס ב-2003), צ'ייז אטלי וכריס קוסטה. מיגל קבררה, ג'וש ווילינגהאם ומייק ג'ייקובס עם הומרים לדגים.


מטס - דודג'רס 0:7

טום גלאווין היה חד, כשירה 6.1 אינינגים וחמישה חשמולים, וחוזה רייס התותח, אחד האנשים המהירים במייג'ורס, חבט להומר בתוך הפארק על בראד פני. גם חוזה ולנטין עם הומר, והמצב במערב לקראת סוף השבוע מסובך במיוחד, כי עם ההפסד של הדודג'רס, הפאדרס בפיגור חצי משחק והג'איינטס בפיגור 4 משחקים בלבד מהפסגה.


תוצאות נוספות:

קולורדו - וושינגטון 5:10
אריזונה - סט. לואיס 6:2
קאבס - פיטסבורג 7:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully