וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: קיבלה סטרואידים בטעות ועלתה 50 ק"ג

8.9.2006 / 14:07

תושבת המרכז תובעת את ביה"ח שיבא בטענה שאובחנה בטעות כחולת אסטמה וטופלה בתרופה שהכילה סטרואידים, שגרמו לה להשמנה חמורה

תושבת מרכז הארץ בת 37 הגישה תביעת רשלנות רפואית נגד בית החולים שיבא. לדבריה, בבית החולים אבחנו כי היא סובלת מ[[אסטמה]], ובמשך יותר משנתיים היא נטלה תרופה המכילה [[סטרואידים]] שגרמה לה להעלות 50 ק"ג במשקלה.

בעיתון "תל אביב" דווח, כי בתביעה שהגישה לבית משפט השלום בהרצליה נטען כי רק לאחר שמשקלה עמד על 120 ק"ג אבחנו הרופאים כי היא סבלה בעבר מדלקת במיתרי הקול. היא תובעת מבית החולים לפצותה ב-757 אלף שקלים.

מהתביעה עולה כי התובעת אושפזה לראושנה בשיבא בינואר 2002 ואובחנה כסובלת מהתקף אסטמטי. לדבריה, היא טופלה במינונים שונים של תרופה בשם פרדינזון ושוחררה לביתה.

על פי התביעה, בסוף שנת 2003 ובשנת 2004 היא אושפזה כמה פעמים וטופלה באתה תרופה. נטען כי מדי פעם קיבלה מינונים גבוהים שעמדו על 120 מ"ג של פרדינזון, ועקב הטיפול המתמשך בסטרואידים התפתחה אצלה מחלת הקושינג, הנובעת מעודף הורמונים. היא עלתה במשקל באופן קיצוני והתפתחו אצלה תופעות כמו סוכרת, בצקת, יתר לחץ דם, איבוד המחזור החודשי ודיכאון.

בתביעה נטען כי רק לאחר שהופנתה לייעוץ במכון הלב של שיבא עלתה לראשונה הסברה כי אינה סובלת מאסטמה אלא לוקה בחסימה במיתרי הקול. נטען כי בעקבות ההשמנה היא מרותקת לביתה ואינה מתפקדת כאם ורעיה. כאשר היא יוצאת מביתה היא נאלצת להשתמש בכיסא גלגלים.

משיבא נמסר בתגובה, כי "התביעה טרם הגיעה לידינו, כשתגיע נגיב עליה כמקובל בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully