וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה לאופרת הרוק הבריטית על קדאפי

8.9.2006 / 11:41

"קדאפי, המיתוס החי" שעלתה אתמול בלונדון, זוכה להצלחה גדולה בקרב הקהל ובקרב המבקרים. גם המחזמר של ג'רי ספרינגר מצליח

בלונדון התקיימה אמש הופעת הבכורה של אופרת הרוק "קדאפי - המיתוס החי" המבוססת על חייו של הרודן הלובי. בקול ישראל דווח, כי נמכרו כל הכרטיסים להופעות הקרובות וכי המבקרים שיבחו "את הססגוניות, הצבעוניות והמוזיקה הטובה". מחיר כרטיס לאופרה נע בין 16 ל-49 ליש"ט (130-400 שקלים).

אופרת הרוק הוצגה ע"י האופרה הלאומית הבריטית - קבוצת אופרה שמקושרת בד"כ לפרימדונות ולא לפוליטיקה בעלת גרעין קשה של מאזינים בגיל הביניים מהמעמד הבינוני. למרות השינוי החד, באופרה האנגלית התעקשו להבהיר, כי לא מדובר בגימיק שנועד למשוך כותרות. בשלטי הפרסום לאופרה נכתב כי היא מבוססת על אירועים אמיתיים מחייו של [[מועמר קדאפי]] שנועדו להדגיש "את הניגודיות של החידה וכוח המיתוס" ונושאים של "כוח, פוליטיקה וייצוג התקשורת". בכדי למשוך קהל צעיר יותר מדגישים שם את מעורבותם של אמני מוזיקה אלקטרונית בריטיים בהפקה. תזמורת האופרה הלאומית הבריטית, שבמקביל מתכוננת להופעות המתוכננות של "[[לה טרוויאטה]]" מאת ורדי ו"[[נישואי פיגארו]]" מאת מוצארט, תבצע את האופרה המדוברת יחד עם מוזיקאים צפון אפריקאים.

סוכנות AFP מדווחת כי "קדאפי - המיתוס החי" אינו המחזמר הלא שיגרתי היחיד שמוצג כעת בלונדון. מחזמר דומה הוא "ג'רי ספרינגר - האופרה" שהוא מחווה לעגנית למנחה תוכנית האירוח האמריקאית. המופע הסאטירי עורר את חמתם של קיצונים דתיים נוצריים בגלל חוסר הכבוד לדת שמופגן בין היתר בתיאור ישו והוריו כאורחים בתוכנית בידור בגיהנום. ה-BBC קיבל כ55 אלף תלונות לפני השידור בטלוויזיה וכשמונת אלפים תלונות אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully