וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותח טיפול חדש לבעיית השפיכה המוקדמת

8.9.2006 / 11:10

לדברי החוקרים, בניסוי שנערך בקרב 2,600 גברים, פעלה התרופה היטב. כ-30 אחוזים מכלל הגברים סובלים מהתופעה

תרופה חדשה לטיפול ב[[שפיכה מוקדמת]] עובדת היטב ובטוחה לשימוש, כך הודיעו היום החוקרים המפתחים. תרופת הדפוקסטין (Dapoxetine), היא במקורה תרופה נוגדת דיכאון והיא הטיפול התרופתי הראשון המוקדש ספציפית לבעיית השפיכה המוקדמת. למרות זאת, עדיין לא אושרה התרופה לשימוש על-ידי רשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA).

"טיפול בדפוקסטין הוא גם אפקטיבי וגם נסבל באופן יחסי לגבר עם בעיית שפיכה מוקדמת ברמה בינונית עד חריפה" אמר ד"ר ג'ון פריור מאוניברסיטת מינסוטה שהוביל את המחקר, לכתב המגזין הרפואי "לנצט מדיקל ג'ורנל".

התרופה, אשר פותחה על-ידי יצרנית התרופות ג'ונסון & ג'ונסון, נבדקה בניסוי שכלל 2,600 גברים הסובלים מבעיות של שפיכה מוקדמת, בקבוצת ניסוי ובקבוצת ביקורת. בניסוי, לדברי החברה, הוכח כי התרופה אכן עיקבה שפיכה בקרב הגברים שנטלו אותה. הגברים בקבוצת הניסוי טופלו בדפוקסטין, לעומת חברי קבוצת הביקורת שנטלו פלסיבו (תרופת דמה) כשלוש שעות לפני קיום יחסי-מין. לאחר 12 שבועות טיפול ניכר בנוטלי הדפוקסטין שיפור רב, שאיפשר להם להאריך את זמן המשגל עד לפי שלוש או ארבע מהזמן בו הגיעו לאורגזמה קודם לכן. "הדפוקסטין גם שיפר את שליטתו של המטופל באורגזמה, הגביר את הנאתו הכללית מיחסי המין והגביר את ההנאה של בת הזוג", אמר פריור.

יחד עם זאת, תופעות לוואי אפשריות לתרופה הן בחילה, שלשול וכאבי ראש. רשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA) סירבה בינתיים לאשר את התרופה. מיצרנית התרופה נמסר, כי תמשיך בפיתוחו של הטיפול ותענה על הבעיות שהעלתה הרשות.

לפי נתוני האיגוד האורולוגי האמריקאי, שפיכה מוקדמת היא בעייה ממנה סובלים בין 27 ל-34 אחוזים מכלל הגברים בארצות הברית. זהו שיעור גדול יותר משיעור הסובלים מ[[אימפוטנציה]], תופעה אשר הפכה את כדור הויאגרה לשובר קופות עולמי. בג'ונסון & ג'ונסון לא יתנגדו להצלחה בסדר גודל דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully