וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכים חדשים לאתרי הספורט

אתי שכטמן

8.9.2006 / 0:01

עודד שלו ל-YNET ואורי דגון ל-NRG. השניים יכנסו לתפקידם ביום ראשון הקרוב

עודד שלו מונה היום לעורך הספורט של Ynet. שלו, 31, בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול, עבד ב-Ynet במשך שש שנים, מתוכן שנתיים כעורך בחדשות וארבע שנים כעורך וכתב בספורט. בחודשים האחרונים, היה עורכו של אתר הספורט ONE.

במייל שהעביר יון פדר, העורך הראשי של YNET לעורכי וכתבי ספורט Ynet כתב: "אני שמח לבשר לכם שהחל מיום א' יכנס עורך חדש למדור הספורט שלנו. העורך הוא "תושב חוזר" של ynet: עודד שלו". נכונו לו, ולמחלקת הספורט בכלל, אתגרים לא פשוטים על רקע התגברות התחרות אני מאחל לו ולכולנו הצלחה רבה.

באותו מייל נפרד מן העורך הפורש: "בהזדמנות זו אני מודה לעורך הפורש - רון שנקרמן, מחלקת הספורט הגיעה בתקופתו להישגים גדולים. אלה, ראוי להם שיישמרו, ושמכאן רק נעלה ונפרח עוד יותר."

לתפקיד עורך הספורט של NRG מונה אורי דגון. דגון החל את דרכו ככתב ספורט במעריב בשנת 1998, תפקיד אותו מילא במשך שנתיים. מאז שימש, במשך שש שנים, כרכז כתבי הספורט בעיתון, תפקיד אותו הוא עוזב כעת.

דגון ימלא את מקומו של אור בוץ שמונה למנהל הפרוייקטים והתוכן האינטרקטיבי באתר במקומו של יוסי שובל.

אורי רפאל, ממלא מקום עורך NRG אמר בתגובה: "אורי הוא עורך מוכשר ומוצלח, שהוכיח בעבר שהוא יודע לעשות דברים נפלאים בספורט. אני בטוח שיביא יכולות אלו אלינו ל-NRG וביחד נצעיד קדימה את תחום הספורט באתר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully