וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של הנשיא קצב: מדובר בלינץ' ממוקד

7.9.2006 / 20:30

בראיון ראשון מאז התפרסמה פרשת הנשיא קצב, אמר ליאור קצב כי "הנשיא עומד תחת מסע חסר תקדים לחיסול ממוקד ע"י גורמים שונים"

בראיון ראשון מאז התפרסמה פרשת ההטרדה המינית שביצע לכאורה הנשיא קצב, אומר היום ליאור קצב, אחיו של נשיא המדינה לחדשות ערוץ 2, כי הנשיא נפל קורבן לעלילה מצד מזכירתו לשעבר: "מדובר בלינץ מתוכנן שנועד לפגוע בשמו ע"י גורמים שונים. זה לא סוד שלא סלחו לו על שנבחר לתפקיד הנשיא". ליאור קצב סירב לומר מי הם הגורמים.

אחיו של הנשיא אמר, כי בחודשיים האחרונים עומד הנשיא תחת "מסע לחיסול ממוקד חסר תקדים". לדבריו הפרסום בדבר קיומן של חמש מתלוננות שונות אינו נכון: "מדובר בנשים שפוטרו מעבודתן וביקשו בשנתיים האחרונות לשוב ולעבוד בבית הנשיא. היעלה על הדעת שאישה שהיא קורבן להטרדה מינית תרצה לשוב ולעבוד איתו? הן חיכו לשעת כושר כדי להתנקם בו ולבוא איתו חשבון. למה הן חיכו ולא הלכו להתלונן כשהדבר בוצע? אותה א' ביקשה לפני חודשיים לחזור ולעבוד בבית הנשיא".

ליאור קצב, משפטן במקצועו וראש עיריית קרית מלאכי בעברו, מחה על מה שהוא מכנה "חריצת דין אדם בטרם נשפט" והביע ביטחון כי אחיו יוכיח את חפותו באופן מלא ומוחלט: "אני רוצה להזכיר לכולם שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית ומקובל שלא חורצים את דינו של אדם בטרם נשפט. החקירה עדיין לא הושלמה ואני אומר שאין לי שום ספק כמי שבקיא בעובדות שאחי יוכיח את חפותו. אחי עובר ימים קשים מאד וגם אנו כבני משפחה עוברים ימים קשים. אני מקווה שמי שהשמיצו אותו, יבואו אחר כך לבקש ממנו סליחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully