וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפולה/גלבוע באקסטזת החתמות

שגיא ניר

9.9.2006 / 23:00

המצטרפת החדשה לליגת העל צירפה בימים האחרונים את אורי כהן מינץ, יהוא אורלנד וגילי מוסינזון, שיחזור לשתף פעולה עם דני פרנקו

הפועל עפולה גלבוע, המצטרפת החדשה לליגת העל, החתימה לעונה אחת את אורי כהן מינץ, יהוא אורלנד וגילי מוסינזון.

כהן מינץ (33, 205) חוזר בכך ארצה אחרי שלוש עונות בשאלון הצרפתית, כשבאחרונה שבהם הוא שיחק 10.8 דקות במשחק וקלע 4.7 נקודות.

כהן מינץ, בנו של שחקן העבר של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל תנחום כהן מינץ, גדל אף הוא במכבי תל אביב בה שיחק בעונת אובדן האליפות ב-1993, ומשם המשיך להפועל גבת, מכבי ירושלים, עירוני רמת גן, בני הרצליה והפועל תל אביב. בעברו גם עונה אחת עם דורון שפר במכללת קונטיקט והופעות בנבחרות ישראל.

מוסינזון (27, 200) היה בעונה האחרונה קפטן הפועל תל אביב, שלמרות שנשארה בלךיגה תשחק בסופו של דבר בליגה הלאומית. בעונה האחרונה קלע מוסינזון 4.8 נקודות ב-15.1 דקות משחק, והפעם יחזור לשתף פעולה עם המאמן דני פרנקו, שאימן אותו בנוער של האדומים לפני כעשור.

אורלנד (25, 192) שיחק בעונה שעברה באליצור אשקלון, וקלע בה 4.6 נקודת ב-13 דקות. משחק השיא של אורלנד היה מול הפועל ירושלים, אז סיים עם 21 נקודות ב-7 מ-7 מחוץ לקשת. אורלנד, שגדל בגליל, שיחק בעבר גם במכבי רעננה.

שני שחקני נבחרת הנוער, יואב דביר ואיתי רון, ישחקו גם הם בקבוצה בצוותא עם הסנטר שיר לביא שהגיע מקרית טבעון. פרט לגוני יזרעאלי, החתום אף הוא בקבוצה, ניסו בעפולה לסכם עם גור פורת, שחקן הקבוצה בעונה שעברה, שהיה בחודש האחרון באולימפיאקוס, שם השלים את הסגל החסר שהיה לפיני גרשון בזמן אליפות העולם ביפן. ההחתמות האחרונות של עפולה, עם זאת, עשויות להשאיר את פורת, שגדל בקבוצה, בחוץ.

עדכון ראשון: 7.9.06 16:42
עדכון אחרון: 9.9.06 23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully