וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר לאניבל סאנצ'ז

7.9.2006 / 15:02

לאחר יותר משנתיים, רושם מגיש בליגה משחק שלם בלי להרשות חבטה, כשהוא בסך הכל עם הופעה מספר 13 במייג'ורס. סיכום מחזור

אניבל סאנצ'ז, המגיש בן ה-22 של פלורידה מארלינס, שבר הלילה (בין רביעי לחמישי) יותר משנתיים בלי משחק של נו היטר. לאחר שבמאי 2004 רשם רנדי ג'ונסון מאריזונה משחק מושלם (אף חובט לא עלה לבסיס) בניצחון 0:2 על אטלנטה, עשה זאת המגיש מונצואלה, מול אותה אריזונה, באותה תוצאה.

"זהו הרגע היפה והמאושר בחיי", אמר סאנצ'ז, אחד מארבעה רוקיז שפותחים בפלורידה. ג'ונסון עצמו התבקש להגיב ואמר לקונית: "שיהיה לו במזל טוב". 6,364 משחקים נמשך הרצף בלי נו-נו אחד, שיא ליגה ששבר בקלות את הרצף שבין 1984 ל-1986 - 4,015 משחקים. מיגל קבררה וג'ו בורשארד חבטו להומרים שהקנו לסאנצ'ז את הניצחון ואת ההיסטוריה. ההספק שלו: תשעה אינינגים, 103 הגשות, שישה חשמולים, ארבע הולכות.

סדר החובטים שהתעמתו עם סאנצ'ז:

1. אורלנדו הדסון - פסילה לשדה הימני
2. קונור ג'קסון - פסילה לשדה הימני
3. לואיס גונזאלס - פסילה למרכז

4. אריק ברנס - פסילה לשמאל
5. צ'אד טרייסי: סטרייקאאוט במבט
6. קרלוס קוונטין: סטרייקאאוט בסיבוב מחבט

7. סטיבן דרו - פסילה לבסיס השני
8. מיגל מונטרו: סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
9. אדגר גונזאלס - פסילה לבסיס השני

10. אורלנדו הדסון - פסילה לבסיס השני
11. קונור ג'קסון - הולכה
12. לואיס גונזאלס - הולכה
13. אריק ברנס - פסילה לשדה השמאלי
14. צ'אד טרייסי - פסילה לשדה השמאלי

15. קרלוס קוונטין - הגיע לבסיס עם שגיאה של מיגל קבררה
16. סטיבן דרו - עלה לבסיס הראשון, פסילה של קוונטין בשני
17. מיגל מונטרו - כדור מוקפץ, נקלט על ידי השדאים הפנימיים
18. אדגר גונזאלס - פסילה לבסיס השלישי

19. אורלנדו הדסון - סטרייקאאוט במבט
20. קונור ג'קסון - פסילה לשורטסופ
21. לואיס גונזאלס - הולכה
22. אריק ברנס - פסילה לשדה הימני

23. צ'אד טרייסי - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
24. קרלוס קוונטין - פסילה לשורטסטופ
25. סטיבן דרו - פסילה לשורטסטופ

26. מיגל מונטרו - פסילה לבסיס השני
27. קרייג קאונסל - הולכה
28. אורלנדו הדסון - פסילה לדאבל פליי, האינינג נגמר

29. קונור ג'קסון - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
30. לואיס גונזאלס - פסילה לשדה השמאלי
31. אריק ברנס - פסילה לשורטסטופ

NL: צמוד בין הפאדרס לדודג'רס

סן דייגו - קולורדו 0:2 (אחרי 11 אינינגים)

זה אולי לא היה נו היטר, אבל זה היה משחק טוב בין קליי הנסלי מסן דייגו, עם שבעה וחמישה, לג'ייסון ג'נינגס מקולורדו עם שבעה ותשעה. בסופו של יום, מי שהכריע את התוצאה היה הרוקי פול מקאנולטי, שעם הומר באינינג ה-11 הוריד את הפאדרס מהמשחק עם ניצחון. קליי מרדית' ניצח, נייט פילד עם ההפסד.


מילווקי - דודג'רס 2:1

כשהם מרגישים היטב את הפאדרס באופק, דרק לואו והדודג'רס לא ויתרו. לואו הגיש שמונה אינינגים סולידיים, בהם הרשה שלוש חבטות בלבד, וטקאשי סאיטו שמר. מהצד השני לא ויתר כריס קפואנו, שהרשה רק באינינג השביעי סינגל למאט קמפ, שהכריע את המשחק. קפואנו עם שמונה ושלושה, הדודג'רס נמנעו מסוויפ ונשארו עם משחק אחד מעל סן דייגו בטבלה.


פילדלפיה - יוסטון 5:3

מכה לסיכויי הפלייאוף של הפיליז. דאבל שניקה את הבסיסים והכניס שלוש ריצות הביתה מהמחבט של לאנס ברקמן ומהכפפה של ראיין מדסון, עשה את ההבדל. עם הניצחון של פלורידה, מאזן שתי הקבוצות שווה, והסדרה בסוף השבוע, בת ארבעה משחקים, תהיה מאוד מעניינת. ניצחון לדן ווילר, שמירה לבראד לידג'. אף חבטה וסטרייקאאוט לראיין הווארד.


מטס - אטלנטה 0:8

המטס ממשיכים בכושר טוב, כשאוליבר פרז מגלה מחדש את הקסם שאבד לו. תשעה אינינגים מלאים ושישה חשמולים לאיש, שבעבר הלא רחוק היה האס של פיטסבורג. חוזה רייס ושון גרין חבטו להומרים, ומספר הקסם של המטס כעת הוא 8 (הסבר על מספרי קסם - בהמשך).


ניו יורק מטס - אטלנטה 1:4

המשחק הראשון בדאבל הדר, כשדייב וויליאמס נותן שישה אינינגים יפים ומנצח את ג'ון סמולץ, עם שישה אינינגים בפני עצמו. הומרים לקרלוס דלגאדו ולשון גרין, שמירה לבילי וגנר.


וושינגטון - סט. לואיס 6:7

ג'ייסון איזרינגהאוזן שוב פישל ונתן שתי ריצות באינינג האחרון, הנשיונאלס הפכו פיגור 5:6 ליתרון וניצחו במשחק. צ'אד קורדרו רשם את ה-W, למרות שלא היה חף מפשע, עם שתי ריצות שהפכו יתרון 4:5 לפיגור באינינג התשיעי. הומרים לפרסטון ווילסון, סקוט ספיזיו וידאייר מולינה מהקרדינלס.


סינסינטי - סן פרנסיסקו 3:2

מייק סטנטון ממשיך לעשות עבודה טובה בשורות הג'איינטס, ועם שמירה שביעית העונה עזר לג'ונת'ן סאנצ'ז לרשום ניצחון. סו וו קים עם ההפסד, ריי דורהאם עם שני הומרים. הענקים 3.5 משחקים מאחורי סן דייגו, הרדס כבר כמעט חסרי סיכוי, עם 4.5 מאחור.


במשחק נוסף: קאבס - פיטסבורג 2:7

תמונת הפלייאוף ב-NL:

תחילה - הסבר על מספרי קסם. מספר קסם (מג'יק #) - מספר המשחקים הדרוש כדי להגיע לפלייאוף. לדוגמא - המטס, עם מספר קסם 8. זאת אומרת שניצחון במשחק הבא יוריד את המספר ל-7. אבל גם הפסד של פלורידה או פילדלפיה יוריד את המספר. במלים אחרות, תיאורטית בתוך שישה משחקים (אסור לשכוח שבסוף השבוע הפיליז והמארלינס מתמודדות אחת עם השניה) המטס יכולים להבטיח את מקומם בפלייאוף.


1. ניו יורק מטס 52:86 (מספר קסם 8)
2. סט. לואיס 64:74 (מספר קסם 18, 12 משחקים מאחור)
3. דודג'רס 65:74 (מספר קסם 23, 12.5 משחקים מאחור)
4. סן דייגו 65:73 (13 משחקים מאחור)
------------------------
5. פלורידה 69:70 (מרחק מהויילד קארד - 3 משחקים)
6. פילדלפיה 69:70 (3)
7. סן פרנסיסקו 70:70 (3.5)
4. סינסינטי (71:69 (4.5)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

AL: הוייט סוקס חוזרים למרוץ

בוסטון - שיקגו וייט סוקס 8:1

עבודה מהירה של הגרביים הלבנים על קייל סניידר מנעה משיקגו סוויפ שהיה מסבך אותה עוד יותר. ההפסד של מינסוטה בטמפה ביי אפשר לוייט סוקס לחזור למרחק נגיעה מהטווינס. חוזה קונטרראס ניצח במגרש בו סבל לא מעט בהיותו יאנקי, כשהוא מגיש שמונה ומחשמל תשעה. הומר מספר 40 לג'רמיין דיי ו-39 לג'ים ת'ומה. קוקו קריספ עם הומר לרד סוקס.


טמפה ביי - מינסוטה 2:4

גרג נורטון וטיי וויגינטון חבטו לשני הומרים רצופים, הפכו באינינג השביעי פיגור 2:0 ליתרון 2:3, הדוויל רייז הגדילו וסת' מקלונג שוב שיחק אותה עם שמירה. ג'ו מאוור ורונדל ווייט עם הומרים לטווינס, ששומרים על פער בן 0.5 משחקים משיקגו.


דטרויט - סיאטל 5:4

עוד הפסד לטייגרס לקבוצה מעיר המייקרוסופט, כשקנג'י ג'וג'ימה חובט באינינג העשירי לסינגל מנצח. הומרים של ואנס ווילסון וברנדון אינג' לא עזרו לטייגרס, ששומרים על מעמדם בעקבות ההתכתשות בין מינסוטה לוייט סוקס. דטרויט נפגשת עם מינסוטה לסדרה חולנית בסוף השבוע.


איינג'לס - בולטימור 4:8

המלאכים ממשיכים לעשות את שלהם ולשמור על סיכוי לפלייאוף. ארווין סנטנה הגיש שבעה וארבעה, האווי קנדריק חבט להומר והאיינג'לס ניצחו. בראיין רוברטס ירה לשני הומרים וקווין מילאר הוסיף אחד לאוריולס. מה שלא עזר לאיינג'לס היא העובדה שאוקלנד ניצחה.


אוקלנד - טקסס 6:9

והיא ניצחה כי האייז יצאו מפיגור 6:3 בזכות אינינג שישי בן שש ריצות, שעיקרן על ג'וש רופ הצעיר (ספג שלוש מהן ואת ההפסד). שישה אינינגים לג'ו בלנטון וגם שש ריצות חובה, אבל ניצחון. שמירה לג'סטין דושר, הומר לפרנק תומאס.


קנזס סיטי - יאנקיז 8:3

הסיפור של היאנקיז כמעט סגור במזרח, כשרנדי ג'ונסון פלירטט עם נו היטר שישה אינינגים ונכנע לטריפל רק בשביעי. וכך נאלץ הביג יוניט להסתפק בנו נו של אניבל סאנצ'ז, בשבעה אינינגים ובשמונה חשמולים. הגיבור השני של הערב היה חורחה פוסאדה, במשחק נפלא של שני הומרים ושישה ריביז, שחולקו עם שלושה כל אחד בין ההומרים.

במשחק נוסף: קליבלנד - טורונטו 2:3

תמונת הפלייאוף ב-AL

1. דטרויט 55:85 (מספר קסם 20)
2. יאנקיז 55:83 (מספר קסם 15, מרחק 1 מהטייגרס)
3. אוקלנד 59:80 (מספר קסם 18, 7)
4. מינסוטה 58:80 (4)
-----------------------
5. שיקגו וייט סוקס 59:80 (חצי משחק מהויילד קארד)
6. בוסטון 65:75 (6)
7. איינג'לס 65:75 (6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully