וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'אד קרא לבוש להתעמת איתו באו"ם

7.9.2006 / 0:12

נשיא איראן אמר בכנס 12 האימאמים כי אם המערב לא יענה להזמנתו, "גורלו יהיה לא טוב". הוא שב וקרא לעימות עם בוש

נשיא איראן מחמוד אחמדינג'אד קרא אמש לנשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש להתעמת איתו באסיפה הכללית של האו"ם, שתיערך החודש בניו יורק. כבר לפני מספר שבועות הציע אחמדינג'אד לקיים עימות טלוויזיוני עם בוש, אך הבית הלבן דחה את ההצעה.

בגלי צה"ל דווח, כי עקבות הצהרתו של נשיא איראן, קרא הערב חבר הכנסת דני נוה מהליכוד לפעול במישור המדיני במטרה למנוע את הגעתו של הנשיא האיראני לכינוס האו"ם בניו יורק. בשבוע הבא צפוי נוה להגיש לבית המשפט הבינלאומי בהאג תביעה נגד נשיא איראן, בגין הסתה לרצח עם.

מוקדם יותר האיץ אחמדינג'אד במערב "ללכת בדרך האל", כדי להימנע מ"גורל לא טוב". אחמדינג'אד, שיודע לתבל את נאומיו בקריאות דתיות ואנטי-מערביות, חזר גם על קריאתו לעימות טלוויזיוני בשידור חי עם נשיא ארה"ב בוש, "כדי שהעולם יוכל לבחור מי משני המנהיגים הוא הצודק".

"ביקשנו עימות (עם בוש) כדי להעריך את בעיות העולם ... ניתן לאנושות לבחור ביננו", אמר אחמדינג'אד בכינוס 12 האימאמים. הוא הוסיף, כי "אנו מתנגדים לעובדה שאמריקה ובריטניה כופות עצמן על כל אומה אחרת".

לדברי נשיא איראן, "אלו שלא יגיבו להזמנתנו (ללכת בדרכי האל), כפי שאמרנו, גורלן לא יהיה טוב". אחמדינג'אד אמר כי הוא לא מאיים על אף אחד, "אבל כל היקום מאיים עליכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully