וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון בשירות מינסוטה

5.9.2006 / 14:48

הרד סוקס ניצחו 2:3 את הוייט סוקס, ועם 1:2 על טמפה ביי, מינסוטה מוליכה בקרב על הויילד קארד. הומרים לבונדס ולראיין הווארד

בוסטון - מינסוטה 2:3

הרד סוקס משחקים בעיקר בשביל הגאווה, ועדיין עם הסיכוי המאוד קלוש לפלייאוף. בובי ג'נקס שבר שמירה בצורה לא אופיינית באינינג התשיעי, ובעשירי חבט קרלוס פנייה, פעם הבטחה בדטרויט והיום סתם שחקן בקבוצתו האהודה, בוסטון, להומר על ברנדון מקארת'י וניצח את משחק. שיקגו עמדה עם יתרון של חצי משחק על מינסוטה בקרב על הויילד קארד, אבל אחרי ההפסד והניצחון של הטווינס, מינסוטה עברה להוליך את המרוץ.


טמפה ביי - מינסוטה 2:1

בוף בונסר הגיש היטב 6.1 אינינגים, אבל מצא את עצמו בפיגור. לשמחתו, מי שנחלץ לעזרה הוא רונדל וייט, שעם הומר בן שתי ריצות באינינג השביעי הקנה ניצחון חשוב ביותר עם דחיפה מוראלית חזקה לטווינס. שבעה וחמישה לטים קורקוראן, במשחק מצוין למרות ההפסד. הומר לדיונר נבארו מהדוויל רייז.


דטרויט - סיאטל 2:6

מי שיכולה להיות מרוצה מהפסד הוייט סוקס היא דטרויט, שהגדילה את היתרון בפסגה לחמישה משחקים. שבעה וארבעה חזקים של נייט רוברטסון, כשמגליו אורדונייז חובט על ג'רוד וושבורן להומר. וושבורן הלך 6.2 אינינגים, וספג את כל שש הריצות של המארינרס.


אוקלנד - טקסס 8:1

בארי זיטו נחבט כהוגן, במיוחד על ידי הרוקי נלסון קרוז, עם שני הומרים, אחד מהם בתוך הפארק. קרוז הוסיף חמישה ריביז. הומר גם לאיאן קינסלר וניצחון לרובינסון טחדה. 5.1 אינינגים והפסד לזיטו.


קנזס סיטי - יאנקיז 12:5

היאנקיז פיגרו 5:1 באינינג השמיני, אבל לא הייתה להם שום בעייה עם זה. אינינג בן עשר ריצות, מתוכו הומר של חורחה פוסאדה ואחד בן שלוש ריצות של רובינסון קאנו, הקנה להם ניצחון גדול. טי ג'יי בים, עוד פרוייקט ניסוי של ג'ו טורה, זכה בניצחון כשהגיש שליש אינינג בלבד כמחליף. סקוט דומן עם ההפסד.


איינג'לס - בולטימור 0:1

הופעה מבריקה של ג'רד וויבר, עם שבעה וחמישה, האפילה על שבעה וארבעה של רודריגו לופז. דאבל של חואן ריברה באינינג הרביעי עשה את ההבדל, פרנקי רודריגז הסופר-אמין סיפק את השמירה. האיינג'לס עדיין חולמים פלייאוף.

תוצאה נוספת:

טורונטו - קליבלנד 3:4

NL: ראיין הווארד מתקן טעויות

פילדלפיה - יוסטון 2:3

אתמול נכתב כאן שראיין הווארד חבט להומר 53, כשבעצם יש לו רק 52. הווארד לא חיכה הרבה כדי שנהיה צודקים, וחבט להומר ה-53, הפעם על אמת. אבל מי שהציל את הפיליז היה צ'ייז אטלי, שבהומר באינינג העשירי המשיך לגרום לפילדלפיה לחלום על פלייאוף. אוברי האף וצ'רלטון ג'ימרסון (איזה שם מגניב) עם הומרים לאסטרוס, שהתרחקו מאוקטובר. ריק וייט עם הניצחון.


מטס - אטלנטה 5:0

הברייבס ניצחו בשביל הכיף ולא יותר מכך, כשצ'אק ג'יימס נותן שמונה אינינגים וחבטה אחת בלבד. 4.1 אינינגים בלבד לסטיב טראקסל. שתי חבטות ושני ריביז לאדגר רנטרייה באטלנטה.


פלורידה - אריזונה 5:8

גם המארלינס מביאים אותה בשיחוקים אדירים. אחרי פיגור 5:0 חזרו הדגים ברעש גדול, ובאינינג שישי בן שש ריצות תפרו את הדיבאקס. ג'ו בורשארד חבט להומר ולשלושה ריביז, דני אוגלה עם הומר משלו וג'ו בורובסקי עם השמירה, והדגים ממשיכים לחמם את תמונת הפלייאוף. הפסד לאנריקה גונזאלס, שפתאום קרס באינינג השישי.


וושינגטון - סט. לואיס 1:4

לפעמים קורים בבייסבול דברים מוזרים. דבר מוזר הוא, למשל, שמגיש כמו רמון אורטיז רחוק שלושה אאוטים מנו היטר ומסיים עם 8.2 אינינגים וחמש הכשות. דבר מוזר אחר הוא כשאותו אורטיז חובט להומר. דבר מוזר אחר הוא כשזה קורה באותו משחק. דבר מוזר אחר הוא כשכל זה קורה נגד הליינאפ של סט. לואיס. ונמאס לנו ממוזרויות, אז נעבור לדברים לא מוזרים.


סינסינטי - סן פרנסיסקו 5:4

דבר לא מוזר הוא כשהרדס מפסידים ומרימים ידיים בקרב על הפלייאוף. בארי בונדס עם הומר מספר 730 (עוד 25 לארון) ושיי הילנברנד עם הומר מנצח באינינג העשירי, כדי להכניע את סינסינטי המזעזעת. הג'איינטס במאזן חצוי, 69:69, לראשונה מאז סוף יולי. אבל מה שהכי חשוב הוא שיש לנו תמונה של יקיר המדור, אליעזר אלפונזו, ואתם מוזמנים לבהות ככל אשר יבקש לבכם.


מילווקי - דודג'רס 3:6

ניצחון נדיר למילווקי, שסיבכה קצת את הדודג'רס בתמונת המערב. 7.1 אינינגים וחמש קטילות של דייב בוש, ושמירה לפרנסיסקו קורדרו. בלוס אנג'לס רשם גרג מדוקס את ההפסד. הדודג'רס שני משחקים בלבד מסן דייגו.


קולורדו - סן דייגו 7:5

זה יכול היה להיות טוב יותר עבור לוס אנג'לס, אם בראיין פואנטס הזוועה לא היה כזה מסריח. הקלוזר של קולורדו הרשה שלוש ריצות באינינג התשיעי, וכולן בחבטה אחת, מהמחבט של ג'וש בארפילד באינינג התשיעי, שהפך פיגור 5:4 לניצחון. הומרים של טוד הלטון וטרוי טולוביצקי לא עזרו במיוחד לרוקיז.

במשחק נוסף:

שיקגו קאבס - פיטסבורג 5:4

תמונות מצב במאבק הפלייאוף

AL:

1. דטרויט (מרכז) 53:85
2. יאנקיז (מזרח) 54:82 (2 משחקים מאחור)
3. אוקלנד (מערב) 58:79 (5.5)
4. מינסוטה (מרכז) 57:79 (5)
----------------------
5. וייט סוקס (מרכז) 58:79 (0.5 משחקים מהויילד קארד)
6. בוסטון (מזרח) 64:74 (6 מהויילד קארד)
7. איינג'לס (מערב) 65:73 (7 מהויילד קארד)


NL:

1. מטס (מזרח) 52:84
2. סט. לואיס (מרכז) 63:73 (11 משחקים מאחור)
3. דודג'רס (מערב) 64:73 (11.5)
4. סן דייגו (מערב) 66:71 (13.5)
-----------------------
5. פילדלפיה (מזרח) 68:70 (1.5 משחקים מהויילד קארד)
6. פלורידה (מזרח) 68:69 (2 מהויילד קארד)
7. סן פרנסיסקו (מערב) 69:69 (2.5)
8. סינסינטי (מרכז) 70:68 (3.5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully