וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Zen Vision W

4.9.2006 / 2:13

לאחיו החדש של Zen Vision יש מסך רחב שמגזין Popular Mechanics כינה "המסך הטוב ביותר שראינו"

Zen Vision של קריאייטיב הוא אחד מנגני המדיה הטובים ביותר בשוק. הוא קורא המון פורמטים,ומספק תמורה רבה מאד בעבור 620 הדולרים שהוא עולה (מחיר רשמי בלבד, ניתן להשיג אותו בארץ בפחות מ-2000 ש"ח).

אבל צריך להתקדם בחיים, ואנחנו נמצאים כעת בעידן המסך הרחב של הנגנים הניידים. לכבוד זאת מציגה חברת Creative את הגרסה החדשה לזן ויז'ן: ה-W. אותו הדבר, אבל עם מסך 4.3 אינץ' רחב (לעומת מסך 3.7 האינץ' של קודמו). מכיוון שלא סקרנו כאן את הפיצ'רים של הויז'ן, הבה נעשה זאת עכשיו. פרט למסך ולעובדה שה-W קיים גם בדגם עם 60 גיגה, הם זהים בשני המכשירים.

פורמטים: AVI, DivX, XviD, MPEG 1/2, MPEG 4, WMV9, MP3, WMA, WAV. כלומר, אם הורדתם את זה מהרשת או מאלבום או DVD או הקלטה דיגיטלית מהטלויזיה, סביר להניח שהוא מנגן את זה. הוא גם מציג תמונות בפורמט JPEG (ה-W מציג גם BMP ו-GIF), ותומך בפורמט PlaysForSure לקבצי WMA שנרכשו ברשת... אבל כבר כתבנו כמה הפורמט הזה רלוונטי כיום.

חיבורים: יציאה לטלויזיה, כניסה לכרטיסי TransFlash, מקלט רדיו, חיבור USB למחשב.

סוללה: זמן סוללה רשמי הוא 13 שעות מוזיקה ו-4.5 שעות סרטים.

שונות: רשמקול, רמקול, ויומן שניתן לסנכרן עם אאוטלוק.

הגרסה בעלת 30 הגיגה אמורה לעלות 640 דולרים. כלומר, 20 דולרים יותר מהויז'ן נטול ה-W. סביר להניח שהנגן יעלה כ-3000 ש"ח עם הגעתו ארצה, אבל ניתן לנחש שהמחיר הזה ירד עד שיגיע קרוב למחיר הנגן הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully