וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת בהרכב טלאים בגביע הטוטו

ניר איסקוב

3.9.2006 / 22:48

הקבוצה של אייל לחמן תופיע לפחות ללא 8 שחקנים במשחק החוץ ביום ב' מול מכבי חיפה. קשר מזמביה ייבחן, פ"ת שוקלת לחתוך את צ'וטאנג

הפועל פ"ת תופיע למשחק החוץ בגביע הטוטו מחר (שני, 19:00) מול מכבי חיפה, בהרכב חסר במיוחד.

המאמן אייל לחמן, ייאלץ להסתדר ללא יפתח הררי ואחמד קאסום, שהורחקו במשחק הליגה נגד הפועל כפ"ס לפני שבועיים, מוטי קקון, שייח גדיאגה, לזו דובה וברנארד צ'וטאנג (פצועים), וכן ללא עידן סרור, השוהה עם הנבחרת האולימפית בטורקיה. חוזהו של מאור בוזגלו טרם הופקד ברשות לבקרת תקציבים, ואם הקבוצה לא תאשר אותו עד מחר, גם הוא יחמיץ את ההתמודדות. גם שיתופו של אלנתן סלמי, הסוחב פציעה, מוטל בספק.

הקשר הארמני הנבחן, לבאן פאשאיאן, נמצא עם נבחרתו, ישוב בימים הקרובים, וככל הנראה יוחתם. תנאיו של הבלם-קשר הניגרי, סמואל אוגוסוניה, כבר סוכמו, אולם לחמן מעוניין להתרשם ממנו גם במשחק מחר, לפני שיקבל החלטה סופית בעניינו.

בקבוצה שוקלים לשחרר את החלוץ הקמרוני, ברנארד צ'וטאנג, הסובל מפציעה ישנה בקרסול, אם לא יירשם שיפור במצבו בשבוע הקרוב. היום (ראשון) נחת בארץ בלם-קשר מזמביה בשם מישקו לונגו, שייבחן במפגש מחר. אייל לחמן יחל לרצות מחר הרחקה משני משחקים שהטיל עליו בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, ואת פ"ת ידריך עוזר המאמן, דני ניראון.

הרכב משוער: רפי כהן, עומרי קנדה, סמואל אוגוסוניה, זאב חיימוביץ', מהראן אבו ריא, יוסי דורה, שגיב כהן, יניב לוזון, מישקו לונגו, אלנתן סלמי (גל יער), שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully