וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטים ב-"המתמחה" החזירו לטראמפ את התיק

3.9.2006 / 19:15

ילדיו של טראמפ, איוונקה ודונלד ג'וניור יחליפו בתכנית את קרוליין קפצ'ר וג'ורג' רוס, דיווח "ניו יורק פוסט"

המיליארדר דונלד טראמפ החליף את השופטים בתוכנית הטלוויזיה שלו, "המתמחה" (The Apprentice), ומינה במקומם שניים מילדיו. כך דיווח העיתון "ניו יורק פוסט". בתו, איוונקה טראמפ בת ה-24, דוגמנית לשעבר המשמשת כיום סגן נשיא לפיתוח נדל"ן בחברה של אביה, תתפוס את מקומה של קרוליין קפצ'ר, אשר מילאה את תפקיד השופטת הקשוחה בתוכנית המציאות האמריקאית.

קפצ'ר פוטרה לאחר שהקדישה לדעת טראמפ חלק גדול מדי ממרצה כדי לקדם את מעמדה כידוענית, דיווח הפוסט. קפצ'ר, העובדת עם טראמפ זה עשור, שימשה לאחרונה כסמנכ"לית התפעול של מועדון הגולף של טראמפ בניו יורק.

בנו של טראמפ, דונלד טראמפ ג'וניור, יחליף את השופט השני בתוכנית, ג'ורג' רוס. רוס בן ה-78, עורך דין בתחום הנדל"ן, ימשיך, עם זאת, להיות מועסק על ידי טראמפ.

איוונקה, הצפויה בבוא היום לחלוק עם אחיה דונלד את אימפריית טראמפ שהקים אביהם, עבדה עבור הבעלים של קבוצת הכדורסל ניו ג'רזי נטס, ברוס ראטנר, בפיתוח פרויקטים קמעוניים גדולים. איוונקה למדה נדל"ן ומימון. היא שעתה לעצתו של המורה שלה מוורטון, פרופ' פיטר לינמן, ויצאה להוכיח שהיא מסוגלת להצליח בכוחות עצמה. לפני יותר משנה, עזבה איוונקה את ראטנר בעקבות הזמנתו של אביה לבנות עבורו מלון דירות ענק בשיקגו.

כיום, היא תרה ברחבי ארה"ב, בוחנת נכסים וממיינת הזדמנויות עסקיות. בלילות היא משתתפת בשיעורים בניהול אתרי בנייה באוניברסיטת ניו יורק. על שולחן הכתיבה שלה נערמות עבודות הבית על עסקות עתידיות לצד החוברת "מדריך הכיס של טראמפ: איך להתעשר".

קבוצת משקיעים אמריקאית, הכוללת את דונלד טראמפ, רכשה מוקדם יותר השנה את מתחם בית החרושת ההיסטורי של עלית בצומת עלית ברמת גן ב-44 מיליון דולר. חברת הנדל"ן קרסנט הייטס האמריקאית, בבעלות המיליארדר סאני קאהן, רכשה מחברת שטראוס עלית את המתחם, ותקים במקום מגדל מעורב של משרדים ומגורים של 70 קומות, שייקרא "טראמפ טאואר פלאזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully