וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי יחימוביץ' לקצב: הימנע מביקור בבתי ספר

מור שני

3.9.2006 / 20:49

בעקבות ביקורו הבוקר בבי"ס בגבעת שמואל, קראה חברת הכנסת לנשיא להימנע מפגישה עם ילדים, כל עוד הוא חשוד בביצוע עבירות מין

ח"כ שלי יחימוביץ', העומדת בראש ועדת זכויות הילד, קראה היום לנשיא המדינה, משה קצב, להימנע מביקור בבתי ספר. קריאתה זו באה בעקבות ביקורו של קצב הבוקר בבית ספר בגבעת שמואל, במהלכו ליווה את נכדו ליומו הראשון בכיתה א'.

יחימוביץ' מסרה לוואלה! חדשות: "לא ייתכן שקצב יבקר בתי ספר, ודאי שלא כל עוד מתנהלת נגדו חקירה בחשד לעבירות מין... הליכתו לבית הספר ופגישותיו עם ילדים הם חציית גבול שאי אפשר לסבול". יחימוביץ' הוסיפה: "ילדות ונערות יכולות ללמוד מכך בטעות שעבירות מין הן עניין של מה בכך, ובנוסף עלול להיווצר רושם שאדם שמשמש בתפקיד בכיר זוכה לפריבילגיות שאדם רגיל לא זוכה להן. קשה לי להאמין שהיו מקבלים באותה צורה אדם מן היישוב שהיה חשוד באותן עבירות".

יחימוביץ' הגיבה גם לטענה כי ביקורו של קצב הוא איננו ביקור רשמי כנשיא, אלא ביקור פרטי במסגרתו ליווה עם רעייתו את נכדו הבכור ליום הראשון בבית הספר. היא אמרה: "קשה לי להאמין שלא היה מי שילווה את הנכד ביומו הראשון, חוץ מסבא קצב. לא צריך להיתמם. ביקור של נשיא בבית ספר הוא ביקור של נשיא. כיוון שאין לו ילד בכיתה א', אני לא קונה את הסיפור" והוסיפה: "גם אני הלכתי היום עם ילדיי לבית הספר, ולא הזמנתי צוותי צילום".

ח"כ תירוש: יחימוביץ' חרצה את גורלו של הנשיא

ח"כ רונית תירוש (קדימה) מתחה היום ביקורת על יחמוביץ', בטענה כי חרצה כבר את דינו של הנשיא, והפכה את עצמה מחברה ברשות המחוקקת לחברה ברשות המבצעת. "אנו מחנכים את ילדנו כי כל אדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו. לא אחסוך אמירות קשות כלפי הנשיא אם יימצא שאינו דובר אמת, אך זה אינו המצב כעת", אמרה תירוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully