וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: צמוד צמוד במרכז

3.9.2006 / 13:29

הוייט סוקס והטווינס ממשיכות בקרב המרתק, כשהלילה ניצחו הגרביים את קנזס סיטי והתאומים את היאנקיז. הדודג'רס עשו עוד צעד לפלייאוף

יאנקיז - מינסוטה 6:1

הטווינס ניצחו במשחק מקוצר של שמונה אינינגים, כשג'סטין מורנו חובט להומר ולשלושה ריביז ושון בייקר מזכה את קבוצתו בניצחון חשוב, שלא אפשר לוייט סוקס להתרחק. הומר גם לטוריי האנטר ממינסוטה, הפסד לג'ף קרסטנס. ההפסד של היאנקיז לא השפיע כהוא זה בעקבות ההפסד של בוסטון, שהעמיד את הפער בן שמונת המשחקים במזרח על כנו.


אוקלנד - בולטימור 6:5

אדם לואן הגיש היטב עד שהכל התחרבש, אבל גם אחרי אינינג שישי, בו צימקו האייז מ-5:0 ל-5:4, החזיקו הציפורים מעמד כדי לזכות בניצחון ולגדוע רצף של 10 נצחונות בית של אוקלנד. הומר של פרנק תומאס לא עזר לאוקלנד. לואן סיים עם חמישה אינינגים וניצחון, שמירה לכריס ריי והפסד לדני הארן.


דטרויט - איינג'לס 7:2

המלאכים שומרים על סיכויים תאורטיים, כשבאינינג העשירי, במצב של 2:2, התפוצצו לחמש ריצות, ארבע מהן על טוד ג'ונס. ולאדימיר גררו חבט את הסינגל המשווה באינינג התשיעי, מה שנתן אות להתפוצצות אצל האיינג'לס. הומר ושני ריביז לאורלנדו קבררה, 7.1 אינינגים וחמישה חשמולים לג'ו סונדרס, ניצחון לפרנקי רודריגז.


קנזס סיטי - וייט סוקס 5:3

מארק בהרלי זכה בניצחון אחרי שישה אינינגים, ובובי ג'נקס מגרד עונה של 40 שמירות עם מספר 39 שלו. הגרביים אוחזים בציפורניים את המקום על הויילד קארד, עם קריצה קלה לכיוון ראשות הבית (אפשרי אם דטרויט תיחנק בישורת האחרונה). שבעה ושישה לאודאליס פרז, למרות ההפסד.


תוצאות נוספות:

טקסס - קליבלנד 6:5 - גראנד סלאם לרוקי קווין קוזמאנוף, במעמד הצלחת הראשון שלו בקריירה. הוא הפך לשלישי בהיסטוריה שעושה זאת, אחרי ביל דאגלבי מהפיליז (1898) וג'רמי הרמידה מסט. לואיס, שעשה זאת בשנה שעברה על המארלינס.

טמפה ביי - סיאטל 4:3
בוסטון - טורונטו 5:1 (משחק מלא לאיי ג'יי בארנט, עם תשעה וחמישה).

על ה-NL: עוד מעט.

NL: פיבי שומר את הפאדרס בתמונה

סן דייגו - סינסינטי 1:7

ג'ייק פיבי, בדרך כלל אכזבה העונה, נתן משחק עצום של שתי חבטות, תשעה אינינגים מלאים ו-14 קצירות, בדרך לניצחון שהמחיש את פוטנציאל ההתפוצצות שלו. ג'וש בארפילד חבט להומר ולשני ריביז, ומייק קמרון רשם שלוש חבטות. הרדס נראים ממש ממש לא טוב, ונראה שקיבלו פיק ברכיים מאז התחילו להריח את ספטמבר.


סט. לואיס - פיטסבורג 1:0

יממה לפני כן סגר כריס קרפנטר את הדלת בפני הפייראטס, הפעם היו אלה הפיראטים שניצחו, עם חבטת הקרבה של רוני פאולינו באינינג השביעי. ג'ף וויבר חסר המזל נתן משחק מצוין של שבעה וארבעה, אבל ירד מנוצח בסט. לואיס. ניצחון למאט קאפס, שמירה לסלומון טורס.


מילווקי - פלורידה 9:6

המארלינס פשוט לא רוצים לצאת מהסיפור. אלפרדו אמנזאגה נתן את האות לשלוש ריצות באינינג העשירי, וזיכה את ג'ו בורובסקי, ששבר שמירה קודם לכן, בניצחון. הנלי רמירז, ג'וש ווילינגהאם ומייק ג'ייקובס עם הומרים לדגים, שנמצאים במרחק 1.5 משחקים בלבד מהויילד קארד. הומרים למייק ריברס וג'ף ג'נקינס ממילווקי.


יוסטון - מטס 4:2

המטס כבר בפלייאוף, וכל שנותר להם הוא להרוס לאחרים. ליוסטון הייתה הזדמנות פז להפעיל לחץ על הויילד קארד, אבל היא נכנעה ל-6.1 אינינגים של ג'ון מיין. הבעיה של המטס: קרלוס בלטראן נפצע בברכו, ולא ברור כרגע כמה זמן ייעדר. שמירה לבילי וגנר, והומר מספר 37 ללאנס ברקמן מהאסטרוס.


דודג'רס - קולורדו 5:14

בראד פני רשם ניצחון מספר 15 העונה, כשכרגיל הוא נתמך בהתקפה שלו. פני הוביל 0:7 בטרם חטף חמש ריצות באינינג השישי, אבל ג'יי די דרו, נומאר גרסיהפארה וג'יימס לוני דאגו שהיתרון יחזור לגדול, ובענק, עם שש ריצות בתחתית האינינג והומר לכל אחד מהם. נומאר חבט לשישה ריביז - הכי הרבה שלו במשחק מאז 2002.


פילדלפיה - אטלנטה 4:3
פילדלפיה - אטלנטה 4:16

בסוף היום, הפיליז יצאו בלי נזק משמעותי במרוץ על הויילד קארד, אבל ההפסד הראשון שלהם היה מיותר, כשארתור רודס העגלון נתן הומר בן שתי ריצות לאדם לה רוש באינינג התשיעי, ומחק משחק טוב של צ'ייז אטלי, עם שני הומרים משלו. טיילר ייטס עם הניצחון, ובוב "השולת!!!111" וויקמן עם השמירה.

במשחק השני הכל הלך פשוט יותר לפיליז. מייק ליברת'ל חבט להומר היחיד במשחק של פילדלפיה, אבל בצד ההתקפי לא היו להם בעיות מיוחדות. סקוט מת'יסון נטש כבר באינינג הראשון בגלל מתיחה בשריר, ואת הניצחון קצר סקוט מת'יסון. הפסד לקייל דייויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully