וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור איתן סיכם באשקלון

שגיא ניר

3.9.2006 / 17:16

השחקן, שהיה מועמד לעפולה, צפוי לחתום בקבוצה הדרומית, שחר כהן נשאר. דרור כהן ודרור דוידי חתמו בגבעה, יוני ניר בבני השרון

אחרי תקופת גישושים ארוכה, החלה אליצור אשקלון את מסע הקניות שלה לעונה הנוכחית, כשהגיעה לסיכום עקרוני עם אור איתן ושחר כהן. הקבוצה קרובה לסיכום גם עם דיון תומאס וליאור ליפשיץ.

איתן (24, 198) גדל בהפועל עפולה, והיה בימים האחרונים בקשר עם הקבוצה שחזרה לליגת העל והיתה מעוניינת בשרותיו. אחרי העונה הטובה בראשון לציון עלו דרישותיו הכספיות של השחקן שלא נשאר בכתום, והוא צפוי לחתום בימים הקרובים בקבוצתו של רוני בוסאני. בעונה שעברה העמיד איתן ממוצעים של 11.7 נקודות ו-2.5 ריבאונדים ב-25.7 דקות.

הישראל השני המיועד לחמישייה, כפי שפירסמנו כאן לפני כחודש, הוא דיון תומאס, שבאשקלון בונים על הניסיון שלו וכמובן על תעודת הזהות הכחולה. מי שימשיך בקבוצה עונה נוספת הוא הסנטר שחר כהן (31, 202), שסיכם עקרונית, ויישב על משבצת הגבוה הישראלי המחליף. מועמד נוסף הוא ליאור ליפשיץ, שלאור ריבוי הרכזים בגליל עשוי לעזוב לאשקלון, שתרצה להתחיל בבניית הקו האחורי שלה עם הרכז הג'ינג'י.

החתמות נוספות בליגת העל:

*דרור כהן ודרור דוידי חתמו, כצפוי, לעונה נוספת בגבעת שמואל. כהן (32, 200), שגדל במכבי תל אביב ושיחק מאז גם ברמת גן, מכבי ירושלים, אילת, בני הרצליה ומכבי רעננה, יפתח עונה חמישית ברציפות ושישית בסך הכל בגבעה. דוידי (22, 188), שגדל בהפועל חולון, יפתח בגבעה עונה חמישית ברציפות. משה ברנר (35, 200) עשוי לחתום בקרוב לקראת מה שצפויה להיות העונה השביעית ברציפות בגבעה, ושמינית בתשע העונות האחרונות.

* יוני ניר, שחקן הפועל ירושלים שהושאל בעונה שעברה לעירוני רמת גן, ישחק בעונה הקרובה בבני השרון. ניר (20, 202) גדל במכבי תל אביב, אך את עונת הבוגרים הראשונה שלו עשה דווקא במדי הפועל ירושלים, ממנה הושאל גם העונה לקבוצתו של אפי בירנבוים. בבני השרון ממשיכים לבדוק אופציות לגבי ישראלי בכיר יותר במדות הגבוהים, כמו גם זר רביעי בעמדה מספר 4.

עדכון ראשון: 3.9.06 11:35
עדכון אחרון:3.9.06 17:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully