וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBC התנצלה על מערכון הפתיחה של האמי

2.9.2006 / 20:45

במערכון מתרסק המטוס של קונאן או'בריין ונוחת באי של אבודים. דקות לפני המערכון התרסק מטוס אמיתי ו-49 בני אדם נהרגו

רשת [[NBC]] נאלצה להתנצל ולהביע חרטה על מערכון הפתיחה של טקס האמי שנערך השבוע בלוס אנג'לס. המערכון, בכיכובו של מנחה הטקס [[קונאן או'בריין]], הציג התרסקות של מטוס, דקות לאחר מהדורת החדשות שדיווחה על תאונת מטוס קטלנית בקנטקי, בה נהרגו 49 בני אדם.

"ליבנו ותפילותינו נתונים למשפחות שאיבדו את אהוביהם בתאונה בקנטקי", נאמר בהודעה שפרסמו ראשי NBC, "לעולם לא נקל ראש באסון שכזה. המערכון ששודר במהלך טקס האמי היה פרודיה על תוכניות טלוויזיה ידועות, התזמון של שידורו היה מצער ואנו מצטערים על כל אי נעימות שנגמרה מכך".

במערכון נראה או'בריין בדרכו לטקס, כאשר המטוס בו הוא טס מתרסק והוא מגיע לאי של הסדרה "אבודים". לאחר הביקור בעיר הוא ממשיך לסט של "המשרד", לקליניקה של "האוס", מתקשר למטה של "24" ואפילו מבקר בארון של סאות' פארק.

הביקורת על המערכון החלה להופיע מיד עם שידורו, באתרים רבים ברשת שכינו אותו "חסר טעם" ו-"מרתיע". מנהל התחנה של NBC בקנטקי אמר כי מיד שעלה המערכון לאוויר הוא הבין את הבעייתיות שבו, אך כיוון שהיה מדובר בשידור חי לא היה בידו לעשות דבר. "ישבתי בבית לראות את הטקס ומיד בפתיחה ראיתי הייתי המום לראות את התרסקות המטוס. אם הייתי יודע על כך מראש המערכון לא היה משודר בקהילה שדקות קודם לכן איבדה 49 מאנשיה בהתרסקות דומה. ראשי NBC יכלו לוותר על המערכון והטקס לא היה נפגע מכך", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully