וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס מקנטס בעירוני רמת גן

שגיא ניר

2.9.2006 / 17:47

הרכז האמריקאי, עתיר הכישרון ובעיות המשמעת, ישחק בזיסמן בתקווה להצליח לסיים עונה. איציק אוחנון סיכם וממתין לשיחרור מירושלים

קרטיס מקנטס (31, 183) הוא הרכז החדש של עירוני רמת גן. הפוינט גארד האמריקאי הקפריזי, שעבר האירופי העשיר מאוד שלו רשומה גם הפועל תל אביב של אפי בירנבוים, יקבל העונה את המפתחות בזיסמן בתקווה לא להישלח הביתה קודם לג'אמפ האחרון.

לפני שנתיים שיחק מקנטס קדנציה שניה בהפועל תל אביב, אבל למרות פתיחת עונה טובה שלו הסתבך בעימות עם המאמן אפי בירנבוים בעת שהות הקבוצה בפריס, ובעקבותיה שוחרר מהקבוצה. לאור בעיות המשמעת הרבות במהלך הקיירה שלו, הוסיפה רמת גן אופציית שיחרור לחוזהו, במידה ויחזור על מעשיו מן העבר.

מקנטס שיחק שלוש שנים באוניברסיטת ג'ורג מייסון, משם המשיך לעונה בקליפורניה סטייט. התחנה האירופית הראשונ שלו היתה הפועל תל אביב בלאומית ב', כשבדרכון שלו מוטבעות גם בי סי קייב, אנטיב, מונפלייה, צסק"א מוסקבה, סיינה, ספליט ולימוז'. בעונת 2004/5 חזר להפועל תל אביב, וממנה המשיך לבנפיקה מפורטוגל. ברוב התחנות בדרך לא סיים הרכז את העונה.

רמת גן קרובה כעת להשלמת הסגל לעונה הקרובה. אל הזרים מקנטס וג'ון אלן יחבור זר גבוה, כשעם טונג'י אוואג'ובי עדיין מתנהל משא ומתן. הסגל הישראלי כולל את שמוליק ברנר, איגור סימין, אלישי כדיר ואיציק אוחנון, שכבר סיכם בקבוצה שעדיין ממתינה לשיחרור סופי מירושלים. רמת גן מתכננת לצרף עוד גארד ישראלי אחד או שניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully