וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייגרס השביתו את האיינג'לס

2.9.2006 / 12:40

ניצחו 0:9, ועם הניצחון של אוקלנד על בולטימור, לוס אנג'לס מתרחקת מהפלייאוף. שני הומרים לא-רוד, מכת הפציעות של בוסטון נמשכת

דטרויט - איינג'לס 0:9

הבשורה הגרועה ביותר לאיינג'לס במשחק הזה, היא שאוקלנד ניצחה, ועם מרחק של 8.5 משחקים כשנותר פחות מחודש לסיום, נראה שהסיפור במערב גמור. הבשורה הטובה היא שהוייט סוקס ומינסוטה הפסידו גם הן, והסיכוי לויילד קארד קיים. זו בשורה טובה גם לדטרויט, שהגדילה את הפער משיקגו ל-5.5 משחקים. שבעה אינינגים יפים לקני רוג'רס, והומרים לקרייג מונרו, קרלוס גיין וברנדון אינג'. הפסד לארווין סנטנה.


יאנקיז - מינסוטה 1:8

אלכס רודריגז, אחרי תקופת סלאמפ עצבנית, חזר לטווח. תחילה עשה זאת ביום חמישי, ועכשיו עקב עם שני הומרים. שישה אינינגים וארבעה חשמולים לקורי ליידל, כשהיאנקיז מקווים לסגור את תמונת הפלייאוף שלהם בתוך פחות משבועיים. הפסד לקרלוס סילבה.


בוסטון - טורונטו 1:2

דייויד אורטיז הודיע שהוא חוזר בתחילת השבוע, אבל לבוסטון יש צרות נוספות. ג'ונת'ן פפלבון פרק את כתפו ונטש אחרי שליש אינינג, קורט שילינג לא ישחק בפתיחה הבאה שלו בגלל מתיחת שריר ואצל ג'ון לסטר, המגיש הצעיר, התגלה סרטן בבלוטות הלימפה (שהתגלה בזמן, והוא צפוי להחלים). בינתיים, על המגרש הגיש קייל סניידר היטב שבעה אינינגים, אותם תיבל בשמונה חשמולים. מייק טימלין עם השמירה.


אוקלנד - בולטימור 4:5

האייז ממשיכים לרוץ בלי להסתכל לאחור, עם ניצחון עשירי ברציפות בבית. פרנק תומאס חבט להומר בן שתי ריצות באינינג השביעי, ואוקלנד הפכה פיגור לניצחון. בראד האלסי עם הניצחון, ג'סטין דושר עם השמירה. הומר ושני ריביז למלווין מורה מבולטימור.


קנזס סיטי - וייט סוקס 5:7

הוייט סוקס החמיצו הזדמנות ראשונה לברוח לטווינס, שמשחקים בסדרה הרבה יותר קשה משלהם בברונקס. אינינג שישי בן שש ריצות, בהן הומר בן שתי ריצות של מארק טיהאן, האפיל על המשחק ועל הוייט סוקס, כשחוזה קונטרראס ממשיך להתדרדר עם הפסד שישי העונה. עם 7:11, מישהו זוכר שהוא היה 0:9?


תוצאות נוספות:

טמפה ביי - סיאטל 1:2
טקסס - קליבלנד 7:2

המרוץ לפלייאוף:

מזרח:

ניו יורק יאנקיז 53:80
בוסטון 62:73 (8 משחקים מאחור)

מרכז:

דטרויט 51:84
וייט סוקס 56:78 (5.5 משחקים מאחור)
מינסוטה 56:77 (6)

מערב:

אוקלנד 56:78
איינג'לס 65:70 (8.5)

תמונת הפלייאוף:

1. דטרויט
2. יאנקיז (3 משחקים מאחור)
3. אוקלנד (4.5)
4. וייט סוקס (5.5)
------------------
5. מינסוטה (0.5 משחקים מהויילד קארד)
6. בוסטון (5.5)
7. איינג'לס (8)

סוף סוף סינסינטי

סן דייגו - סינסינטי 6:2

הרדס ניצחו ועשו שירות לעצמם, אבל בעיקר לדודג'רס, שפתחו פער של ארבעה משחקים בצמרת המערב. שבעה וארבעה לברונסון ארויו, הומר ושני ריביז לריץ' אאוריליה. קליי הנסלי הוא האיש שספג את ההפסד בפאדרס.


מילווקי - פלורידה 3:2

המארלינס שומרים עצמם בתמונת המאבק, עם שבעה ושבעה אינינגים של אניבאל סאנצ'ז. ג'ו בורובסקי הצליח בקושי לשמור על הניצחון, והדגים ממשיכים לדבר חזק, אחרי שהפסידו שניים ברציפות. קודי רוס עם הומר לפלורידה, ליינס ניקס עם אחד למילווקי, לה היה זה הפסד שמיני ברציפות.


יוסטון - מטס 8:7

המטס בקרוב מאוד יתחילו לעשות חישובים מול מי ישחקו בפלייאוף. חוזה ולנטין עם דאבל שהכניס את הריצה המנצחת הביתה באינינג השמיני. טום גלאווין חזר מפציעה והגיש כעגלה שישה אינינגים, אבל דייויד רייט המשיך עם השבוע המפלצתי, והשלים שתי חבטות ושלושה ריביז. שמירה לבילי וגנר.


סט. לואיס - פיטסבורג 1:3

כריס קרפנטר לא נזקק לעזרה מאף אחד. תשעה אינינגים ושמונה ניסורים של הנגר, במשחק מוכר בו הרשה רק שלוש חבטות, לא נתנו אפילו הזדמנות קלה לפייראטס. פרסטון ווילסון עם הומר לקרדינלס, זאק דיוק עם שבעה אינינגים בהפסד, וסט. לואיס מתקרבת לפלייאוף שלישי ברציפות.


דודג'רס - קולרדו 3:6

מי שעוד מתקרבים לפלייאוף הם הדודג'רס, שנעזרו בחמישה אינינגים של דרק לואו, בשמירה של טקאשי סאיטו ובהומר של ווילסון בטמיט. הפסד לג'ייסון ג'נינגס, לוס אנג'לס בדרך המאוד נכונה.

תוצאות נוספות:

קאבס - ג'איינטס 2:6
המשחקים בין פילדלפיה לאטלנטה ובין וושינגטון לאריזונה נדחו בגלל גשם.


תמונת מצב:

מזרח:

מטס 50:83
פילדלפיה 66:67 (16 משחקים מאחור)
פלורידה 68:66 (17.5)

מרכז:

סט. לואיס 61:72
סינסינטי 67:68 (5)

מערב:

דודג'רס 62:72
סן דייגו 66:68 (4)
סן פרנסיסקו 69:66 (6.5)

תמונת הפלייאוף:

1. מטס
2. סט. לואיס (11 משחקים מאחור)
3. דודג'רס (11.5)
4. פאדרס (15.5)
---------------
5. פילדלפיה (0.5 משחק מהויילד קארד)
6. פלורידה (2)
7. יוסטון (2.5)
8. סן פרנסיסקו (2.5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully