וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהושע בקולה מונה למנכ"ל HP ישראל

גיא גרימלנד

31.8.2006 / 17:16

בקולה יחליף את גיל רוזנפלד שכיום משמש כמנהל החטיבה העסקית בפרטנר. עד כה שימש כמנהל IBM Global Services

יהושע בקולה הוא מנכ"ל HP ישראל החדש, כך נודע ל-TheMarker. בקולה יחליף בתפקידו את גיל רוזנפלד, מנכ"ל HP היוצא שכיום משמש כמנהל החטיבה העסקית בפרטנר.

בקולה שימש עד כה כמנהל IGS) IBM Global Services), חטיבת השירותים והאינטרגרציה של יבמ ישראל. הוא נמצא ביבמ קרוב ל-20 שנה במסגרת תפקידים שונים. בתחילה דרכו החל כאיש מכירות, לאחר מכן מונה למנהל למכירות למגזר העסקים הקטנים והבינוניים (SMB). בהמשך היה בשליחות באיטליה, שם שהה בשליחות מטה יבמ אירופה. לאחר מכן מונה למנהל IGS. בתפקידו האחרון עבד כ-3 שנים.

בקולה היה אחד המועמדים בבורסת השמות שהועלו בנוגע למחליפו של רוזנפלד. אחרים היו גלעד רבינוביץ', מנכ"ל מלם, האלוף אודי שני, ראש אגף התקשוב בצה"ל, ודמויות אחרות בנוף ענף ה-IT המקומי.

בחודש האחרון בחן קן ווילט, המנכ"ל בפועל של HP ישראל, מספר רב של מועמדים. בראיון קודם ציין כי קיים ביקוש רב לתפקיד למרות שמצבה של HP ישראל, בעקבות פרשת הדחת המנכ"ל רוזנפלד ו-13 עובדים נוספים, אינו מזהיר.

בקולה ייאלץ לטפל במוראל הנמוך ששורר כעת בקרב עובדי החברה. גם המכירות נמצאות בשפל, ולפני מספר חודשים דיווחנו שדו"ח ממטה HP אירופה, אפריקה ומזה"ת דירג את הסניף הישראלי במקום האחרון, כאשר תמיד דורג בשליש העליון.

ועם זאת, בקולה נחשב לבחירה נבונה מצד HP ישראל. בתפקידו כמנהל IGS נילחם על מכרזים ממשלתיים ופרטיים מול כל חברות האינטגרציה המובילות בארץ. בין היתר מדובר בנס טכנולוגיות, מטריקס, וואן, EDS, יעל תוכנה ומערכות. הערכה היא שההיכרות הגדולה של בקולה עם המכרזים בשוק וההיכרות הטובה שלו עם מנהלי מערכות המידע בגופים הגדולים במשק תסייע בידו.

עדיין לא ברור מי יחליף את בקולה בתפקידו ביבמ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully