וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: רוב בציבור להקמת ועדת חקירה ממלכתית

31.8.2006 / 12:30

מסקר של קול ישראל עולה עוד, כי אם היו מתקיימים היום פריימריס בקדימה, לבני גוברת על אולמרט ברוב מוחץ

בסקר דעת קהל שערך מכון מאגר מוחות עבור התוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב' נמצא כי רוב הציבור תומך בהקמת ועדת חקירה ממלכתית. 64% מהנשאלים אמרו כי הם בעד הקמת הוועדה בראשות שופט עליון לבדיקת תפקוד הדרג המדיני במלחמה בלבנון, 18% אמרו כי הם מתנגדים והיתר נמנעו מהבעת דעה ברורה.

יחד עם זאת, נמצא כי רוב הציבור גם תומך בהקמת ועדת אדמוני- הוועדה שהקים ראש הממשלה לבדיקת תפקוד הדרג המדיני במלחמה בלבנון: 46% מהנשאלים אמרו כי הם תומכים בהקמת הוועדה, 26% התנגדו ו- 28% אמרו כי אין להם דעה.

לגבי השאלה האם תנועת המחאה שקמה בעקבת המלחמה נתמכת על ידי גוף פוליטי, השיבו 39% מהנשאלים שלדעתם היא אינה נתמכת על ידי גוף פוליטי, 26% שכן ו35% לא הביעו דעה.

ניצחון לברוורמן בפריימריס מול פרץ

סקר נוסף נערך בין מצביעי קדימה, הליכוד והעבודה כדי לבדוק מי מבין בכירי המפלגות הללו זוכה לתמיכה הרבה ביותר כיום בקרב מצביעי המפלגות. בקרב מצביעי קדימה נמצא, כי אם הפריימריס לבחירת יו"ר המפלגה היו מתקיימים היום, אהוד אולמרט היה מפסיד הן בהתמודדות מול ציפי לבני והן בהתמודדות מול שמעון פרס. בהתמודדות בין אולמרט ללבני 39% מהמצביעים היו בוחרים בלבני ורק 15% באולמרט. על פי הסקר לבני גוברת גם על פרס (44% לעומת 23%) ובהתמודדות פרס- אולמרט, לשמעון פרס יתרון קל (28% מול 26%).

בקרב מצביעי הליכוד נמצא כי בנימין נתניהו ומשה יעלון זוכים כיום לאותה רמת פופולריות במידה ויתמודדו זה מול זה: כל אחד מהם זכה ל 46% תמיכה מהנשאלים.

בקרב מצביעי העבודה נמצא כי בהתמודדות בין עמיר פרץ לאבישי ברוורמן, גובר ברוורמן על פרץ ברוב של 36% מול 21%. בהתמודדות פרץ מול אהוד ברק ופרץ מול עמי איילון גובר פרץ על שניהם בפער של 22%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully