וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוא לתדלק את רכבך וקבל הנחה בבית זונות

30.8.2006 / 16:45

בתי בושת אוסטרליים מצאו דרך מקורית למשוך לקוחות: מי שמציג קבלת תדלוק זוכה בהנחה. המבצע, אגב, משווק גם בעיתונים

למרבה צערו של הציבור האוסטרלי, נמצאים מחירי הדלק בארצו בעליה מזה זמן מה. אולם, יש מי שידע איך לנצל את המצב לטובתו. מספר בתי בושת אוסטרליים חנכו שיטת שיווק חדשנית: תביא קבלה של תחנת דלק, וזכה בהנחה משמעותית אצל הבנות שלנו. או לחליפין, בוא לבלות עם אחת ה"מארחות", וקבל הנחה בתדלוק הבא של רכבך.

לאחר עריכת קניות בסופר-מרקט ניתן לקבל הנחה בתדלוק עם הצגת הקבלה ולדעת מנהלי בתי-הזונות העסק שלהם אינו שונה בהרבה. "מי שיגיע ויבלה עם אחת מהבנות הנהדרות שלנו, יקבל הנחה של 20 סנט לליטר", אומר קרי, מנהל בית-בושת בסידני.

התעריף של טנק דלק מלא (50 ליטר) באוסטרליה הוא 63.45 דולר אוסטרלי (213 ש"ח). לאחר ההנחה שמקבל הלקוח, צונח מחיר הטנק ל53.45 דולרים (179 ש"ח) בלבד. המבצע עובד גם בכיוון ההפוך. את אותה ההנחה של עשרה דולרים אוסטרלים מקבלים לקוחות תחנת הדלק שמגיעים לבילוי לילי עם "הבנות הנהדרות" של קרי וחבריו.

הזנות היא חוקית ברוב חלקיה של אוסטרליה, מה שמאפשר לבתי הזונות אף לפרסם את מבצעיהם האטרקטיביים בעיתונים ללא כל חשש. עם זאת, ישנן הגבלות על מיקומם של בתי הבושת. אסור שיהיו באיזור מגורים, ליד כנסייה או ליד בית-ספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully