וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הפתוח: נקיים מצעד גאווה בירושלים

30.8.2006 / 15:37

נציגי הבית הפתוח נפגשו עם השר אדרי ודנו עמו בדרכים בהו יוכל השר לפשר בינם לבין הדתיים ולאפשר קיום המצעד כבשנים קודמות

נציגי "הבית הפתוח" נפגשו היום עם השר לענייני ירושלים יעקב אדרי, והבהירו לו כי מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים יתקיים ב-21 בספטמבר כמתוכנן. המצעד היה אמור להתקיים במהלך חודש אוגוסט אך נדחה בשל הלחימה בצפון.

במהלך הפגישה הבהירו נציגי הבית הפתוח, המנכ"לית נועה סתת, המנכ"ל היוצא חגי אלעד והיו"ר בפועל אלנה קאנטי, את החשיבות שבקיום מצעד גאווה וסובלנות בירושלים כחלק מהמאבק המתמשך של הקהילה בעיר לקידום פלורליזם וסובלנות. לדברי סתת, "דווקא באווירה של חוסר סובלנות ושל הסתה, כמו זו ממנה סובלת הקהילה בירושלים, חשוב לא לוותר ולהילחם על זכותנו לחופש הביטוי ולשוויון זכויות".

נציגי הבית הפתוח שוחחו עם השר אדרי על דרכים בהם יוכל להיות גורם ממתן ולסייע לציבור החרדי להשלים עם קיום המצעד כפי שהיה בשנים קודמות. בהתייחסם להודעת המשטרה בכלי התקשורת לפיה המצעד לא יאושר, הכריזו נציגי הבית הפתוח כי ברגע שתתקבל תשובה רשמית מן המשטרה תישקל פנייה לאמצעים משפטיים. כזכור, בחודש מאי השנה פסק בית המשפט המחוזי בירושלים כי העירייה מחויבת לחלוקה שוויונית של משאבים ציבוריים בין כל המגזרים בעיר.

אתמול הודיעה משטרת ירושלים כי מצעד הגאווה לא יוכל להערך בעיר ב-21 בספטמבר, יום לפני ערב ראש השנה, וכי לא ניתנו האישורים הנדרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully