וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שני צעדים לבונדס

30.8.2006 / 11:43

החובט של סן פרנסיסקו טיווח פעמיים בהפסד 13:8 לאטלנטה, והגיע ל-727 הומרים בקריירה. אורטיז מבוסטון חזר לביה"ח בשל בעיות לב

בארי בונדס מהסן פרנסיסקו ג'איינטס חבט הלילה (בין שלישי לרביעי) לצמד הומרים, בהפסד של סן פרנסיסקו, 13:8 לאטלנטה. בונדס הגיע בכך ל-727 הומראנס - 28 פחות משיא הקריירה של האנק ארון.

המשחק היה רווי הומרים, כשסלאגר אחר, אנדרו ג'ונס מהברייבס, חובט גם הוא לשניים. צ'יפר ג'ונס ואדם לה רוש מאטלנטה ושיי הילנברנד מסן פרנסיסקו השלימו את תמונת ההומרים.

אבל הסיפור המסעיר יותר בארה"ב הוא האשפוז של דייויד אורטיז בשל אי סדרים בלב. אורטיז, הסלאגר של בוסטון (47 הומרים העונה), נכנס לבית חולים לבדיקת פעימות לב לא סדירות. הוא כבר השתחרר מבית חולים ונכנס לאשפוז נוסף אתמול. בארה"ב לא מדברים על כך מפורשות, אבל אחת ההשערות שעולות בחדרי חדרים היא ששינוי מקצב הלב קשור בלקיחת חומרים אסורים. ועם זאת, אין לכך הוכחה, ומכיוון שאורטיז הוא איש גדול שידוע בחיבתו לאוכל, ייתכן כי מדובר גם בתזונה לקויה. בנוסף לאורטיז נעדר גם מני רמירז מהרכב בוסטון בגלל פציעה.

AL: הוייט סוקס עקפו את מינסוטה

וייט סוקס - טמפה ביי 9:12

ההגשה של הגרביים לא מרהיבה, אבל גם במשחק לא טוב של חמש ריצות חובה, פרדי גארסיה הגיש שבעה וקטל שישה. ג'רמיין דיי ממשיך בכושר המפחיד עם הומר מספר 39 וארבעה ריביז, ובובי ג'נקס עם שמירה מספר 37. הסוקס, שבסוף השבוע מצאו עצמם בפיגור של 1.5 משחקים ממינסוטה, חזרו להוליך את טבלת הויילד קארד.


מינסוטה - קנזס סיטי 2:0

וזה קרה כי מארק רדמן מהרויאלס החליט שהוא מתחפש ליוהאן סנטנה, וירה תשעה אינינגים מלאים עם חמש חבטות בלבד (אבל רק שלושה חשמולים). ריצה ושתי חבטות לאמיל בראון, כשמאט גארזה חסר המזל מביא אותה ב-7.2 ושבע קצירות, אבל רושם את ההפסד.


אוקלנד - בוסטון 1:2

בהרכב נטול אורטיז ומני רמירז, הרד סוקס, שגם ככה דומים למכבי ת"א של לוני הרציקוביץ' ולא ישימו נקודות על הלוח גם אם זה יעלה להם בדם, פשוט נראים זוועה. 6.1 אינינגים לקירק סאארלוס ושמירה לג'סטין דושר העניקו לאייז ניצחון חשוב. ג'וש בקט הפסיד למרות משחק טוב של שבעה וארבעה.


סיאטל - איינג'לס 4:6

אחרי שסיאטל דפקה סוויפ על בוסטון, היא קרובה לעשות זאת גם על האיינג'לס (וכדאי לחברים שלנו מאנהיים שזה לא יקרה. שמעת, גררו?) ג'רד וויבר נחל את הפסדו השני ברציפות, ולראשונה העונה לא גמא את חמשת האינינגים שהופכים אותו כשיר לניצחון (4.2 בלבד). כריס סנלינג עם שני הומרים למארינרס, ג'רוד וושבורן, שתמיד מנצח את הקבוצה הקודמת שלו, עשה זאת שוב וג'יי ג'יי פאץ עם השמירה.

משחקים נוספים:

קליבלנד - טורונטו 2:5
טקסס - בולטימור4:9
המשחק בין היאנקיז לטייגרס נדחה בגלל גשם

ראיין הווארד ממשיך להפגיז

וושינגטון - פילדלפיה 10:6

עם דייויד אורטיז בבית חולים (אולי לא יחזור עד סוף העונה), דרכו של ראיין הווארד להיות מלך ההומרים של הליגה נראית סלולה. הווארד ירה להומר מספר 48, והפיליז ממשיכים לדבר חזק מאוד במרוץ הפלייאוף - רק חצי משחק מסן דייגו (שעברה הלילה את הרדס) בקרב על הויילד קארד. בצד השני קיבל הווארד מחולה רוח אחר, אלפונסו סוריאנו, עם הומר מספר 42 העונה. שישה ושבעה לברט מאיירס בניצחון.


אריזונה - סן דייגו 8:3

והפאדרס חזרו לקחת את המושכות בדירוג הויילד קארד. כריס יאנג היה פאב-יו-לוס עם שבעה אינינגים כוחניים ו-11 תקתוקים. מייק פיאצה וג'ף בלום חבטו להומרים, כשאנריקה גונזאלס בצד הנחבט. הפאדרס גדעו בזמן רצף של שני הפסדים. הומר לאורלנדו הדסון בצד המפסיד.


דודג'רס - סינסינטי 5:6

הרדס יכלו לחזור לתמונת ראשות הבית, כי סט. לואיס הפסידו, אבל לא עשו זאת, כי הם פראיירים. שבע עליות לצלחת לג'ף קנט מהדודג'רס ולברנדון פיליפס מהרדס, כשלשניהם הומר ושני ריביז. רמון מרטינז חבט את ההומר המנצח באינינג ה-16, והדודג'רס מריחים חזק את אוקטובר. המנצח במשחק - דרק לואו, שבהופעת מחליף נדירה ירה שלושה אינינגים ללא דופי.


סט. לואיס - פלורידה 9:1

המארלינס פשוט מ-א-מ-מ-י-ם (איכס, שפה של שיינקין). סקוט אולסן טיגן ארבעה חובטים בשמונה אינינגים, דני אוגלה חבט להומר ולהנלי רמירז היה חסר אחד לטריפל. פלורידה עם ניצחון תשיעי ברציפות, חזק ביותר בתמונת הויילד קארד - בתוך הבית משחק אחד מהפיליז ומחוצה לו - 1.5 מסן דייגו. ומי המפסיד? מארק מאלדר המזעזע. הומר גם לג'וש ווילינגהאם מהדגים.


קולורדו - מטס 10:5

דייויד רייט, שהיה בסלאמפ בחודש האחרון, חוזר לעצמו. רייט רשם משחק שני ברציפות עם שלוש חבטות וקרלוס בלטראן חבט להומר מספר 39 העונה. חוזה רייס הוסיף הומר משלו, והמטס, שהיו בתקופת ככה-ככה לאחרונה, חוזרים לתלם. שישה ושישה לסטיב טראקסל בניצחון, ההפסד לביונג היונג קים.


תוצאות נוספות:

פיטסבורג - קאבס 6:7
יוסטון - מילווקי 3:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully