וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: מקווה לכונן מגעים ישירים עם לבנון

30.8.2006 / 9:40

רה"מ נועד עם מזכ"ל האו"ם ענאן, ואמר כי הוא מצפה להסכם בין ישראל ולבנון. ענאן: אין סיבה להאמין שהחטופים אינם בחיים

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר הבוקר בתום פגישתו עם מזכ"ל האו"ם, קופי ענאן, כי הוא מקווה שהסכם הפסקת האש "יהווה את תחילתה של מציאות חדשה בין ישראל ולבנון". אולמרט הוסיף, כי לישראל אין שום מחלוקת עם העם הלבנוני. "אנחנו מקווים שהתנאים ישתנו במהירות, כדי שניתן יהיה לכונן מגעים ישירים בין ממשלות ישראל ולבנון, שיובילו להסכם בין המדינות", אמר.

ענאן שב והצהיר, כי דרש מלבנון לשחרר את החיילים החטופים מיד ובלי תנאים, והוסיף כי יעשה כל שביכולתו כדי להחזיר את החטופים למשפחותיהם. "גם אני בעל ואבא, ואני מבין את כאב המשפחות", אמר. כשנשאל על המידע שמסר הכומר ג'סי ג'קסון, לפיו החטופים בחיים, השיב ענאן: "שוחחתי עם הגורמים הבכירים ביותר בלבנון ועם שרי חיזבאללה בממשלה, ואין לי שום סיבה להאמין שהם אינם בחיים".

בהתייחסו להחלטה מועצת הביטחון, אמר ענאן: "אזרחים חפים מפשע סבלו בישראל ובלבנון, והגיע הזמן שתושבי האזור יחיו בשלום. זה אינו לוקסוס, וזה מה שהחלטת 1701 צריכה להשיג".

עוד אמר ענאן, כי הוא מקווה שישראל תסיג את כל כוחותיה מלבנון עם פרישתו של הכוח הרב לאומי. "אנחנו מקווים להגיע ל-5,000 חיילים, ואני מקווה שהכוח יהיה יעיל ואמין", דברי ענאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully