וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לא מאשרת את מצעד הגאווה בי-ם

29.8.2006 / 16:49

זאת מכיוון שהתאריך שנבחר למצעד הוא ה-21 בספטמבר, יום אחד לפני ערב ראש השנה, בו המשטרה נמצאת בכוננות מוגברת

משטרת ירושלים הודיעה היום כי [[מצעד הגאווה]] שתוכנן להערך בעיר ב-21 בספטמבר, יום לפני ערב [[ראש השנה]], לא קיבל את האישורים הנדרשים מהמשטרה, והוא לא יוכל להתקיים בתאריך שנקבע על ידי אנשי הבית הפתוח בירושלים.

דובר משטרת ירושלים, שמוליק בן רובי מסר לוואלה! חדשות, כי "הם קבעו באמצעות התקשורת את תאריך שהם רוצים. בגלל הכוננות הגבוהה בראש השנה, מבחינתה של משטרת ירושלים, לא נוכל לאפשר את קיומו של המצעד". בן רובי הדגיש, כי אם יוגשו תאריכים אחרים, אישורם יבחן על ידי המשטרה.

המצעד היה אמור להתקיים בחודש אוגוסט, אך הוא נדחה בשל המצב בצפון. המצעד היה מתוכנן לצאת מגן העצמאות בירושלים, ולהסתיים בהפנינג חגיגי בגן הפעמון.

הבית הפתוח נמצא במגעים מתמשכים עם המשטרה ועם העירייה בנוגע לקיום מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים ב-21 בספטמבר. למרבה התמיהה, טרם התקבלה בבית הפתוח כל תשובה רשמית מהמשטרה לגבי הבקשה שהוגשה בעניין.

נועה סתת, המנכ"לית הנכנסת של "הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות", אמרה כי "תמוה שגורמים במשטרה בוחרים להגיב לתקשורת על כוונתם לאשר או לא את המצעד, במקום למסור תגובה רשמית ומנומקת למארגנים בבית הפתוח".

לדברי סתת, "הבית הפתוח נחוש לקיים את מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים ב-21 בספטמבר תוך ביטוי ברור של מסרי הדמוקרטיה והפלורליזם שהקהילה מבטאת. חשוב שעיריית ירושלים והמשטרה לא ינסו לעמוד בדרכו של חופש הביטוי, יתעשתו וייכנסו לדיאלוג ענייני עם הבית הפתוח ביחס לאירועים שיתקיימו ב-21/9. במידת הצורך, לא נהסס לעתור לבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully