וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם The Marker מחבקים את הצפון

וואלה! ברנז'ה

29.8.2006 / 15:28

אירוע 100 האנשים המשפיעים במשק הישראלי של מגזין TheMarker יעמוד בסימן סיוע לעסקים בצפון

מגזין TheMarker לחודש ספטמבר יחשוף את דירוג '100 המשפיעים על המשק הישראלי לשנת 2006'. הרשימה תיחשף באירוע שיעמוד השנה בסימן התגייסות וסיוע לעסקים בצפון. האירוע יתקיים ביום רביעי ה- 6 בספטמבר, במרכז הקונגרסים בחיפה. חברת פאזה המפיקה את האירוע תעבוד עם ספקים מהצפון.

המגזין גם ישתף פעולה בארוע עם פורום מנהלי ארגון מ.ט.י - המרכז לטיפוח יזמות וטיפוח עסקים, המפעיל בימים אלו סיוע חרום להצלת אלפי עסקים קטנים בצפון. שיתוף הפעולה נרקם למען גיוס בכירי המשק הישראלי לטובת שיקום כלכלת הצפון.

זו השנה השישית ברציפות בה מפרסם מגזין העסקים The Marker, מקבוצת "הארץ", את דירוג 100 האנשים המשפיעים ביותר על הכלכלה הישראלית. ברשימה מופיעים בכירים מכל תחומי התעשייה והמגזרים במשק, הן במגזר הציבורי והן בפרטי, שיש להם השפעה על מהלכים מרכזיים בכלכלה הישראלית, או שלפי הערכות צפויה לפעילותם השפעה נרחבת על מהלכים אלה.

לדברי מייקי דגן, עורך המגזין, "גיליון 100 המשפיעים ישקף את השפעת המלחמה בצפון על סדר היום הכלכלי של מדינת ישראל ועל אלפי עסקים קטנים ובינוניים בצפון המדינה". העסקים בצפון, ציין דגן, נושאים עכשיו את עיניהם לממשלה ולקבוצות הכוח במשק מתוך תקווה לסיוע, ומגזין The Marker יכריז באירוע 100 המשפיעים על השקת יוזמה התנדבותית של אנשי עסקים לסיוע לעסקים בצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully