וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הטכניון הגיעה להסכמה עם הסטודנטים

29.8.2006 / 15:35

לפי חבילת הפתרונות, הסטודנטים, שדרשו ציון "עובר" למי מהם שהיו במילואים ושהו במקלטים, יסתפקו בהמרת 2 ציונים בציון עובר

הנהלת הטכניון אומרת, כי הגיעה להסכמה עם נציגי הסטודנטים על חבילת פתרונות לבעיות שנוצרו עקב המלחמה. בין השאר, יוכלו כלל הסטודנטים להמיר עד שני ציונים בציון עובר, לאחר שישלימו את מטלות הקורסים, על פי מקום מגוריהם. סמסטר החורף יידחה וייפתח ב-5 בנובמבר ולא ב-17 באוקטובר. כמו כן יוכלו הסטודנטים לבחור בשני מועדים מבין שלושה מועדי בחינות, וכן ייהנו מהטבות נוספות.

סטודנטים שגויסו בצווי חירום ייהנו מכל ההטבות האלו ובנוסף יהיו זכאים לטיפול פרטני בכל בעיה שתעלה עבור כל סטודנט בנפרד, יקבלו סיוע אישי וסדנאות להשלמת פערים ויוכלו לגשת לייעוץ פסיכולוגי מטעם האוניברסיטה.

ב-23 בחודש דווח, כי הנהלת הטכניון החליטה לדחות את פתיחת שנת הלימודים בשבועיים, בכדי להקל על הסטודנטים שהתגייסו למילואים או ששהו במקלטים ולא הספיקו להתכונן לבחינות. יחד עם זאת, דווח אז כי נדחתה בקשת התאחדות הסטודנטים להעניק ציון "עובר" לכל מי שלא הספיק להשלים את הדרישות האקדמיות. בקול ישראל דווח, כי הטכניון גייס כמיליון דולר בכדי להעניק הטבות כלכליות לסטודנטים.

יעל ד'אנג'לי, דוברת אגודת הסטודנטים בטכניון, אמרה כי "לאחר שרוב מטרות המאבק הושגו אנו מכריזים בזאת על סיומו. אין מנצחים במאבק הזה, יש שני צדדים שהצליחו בעזרת משא ומתן להגיע להבנה ולמצוא פתרונות לסטודנטים שנפגעו כתוצאה מהלחימה בצפון, שהם למעשה כמעט כל הסטודנטים בטכניון".

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית איתי שונשיין אמר היום ש"אני אדרוש בפגישה עם ועד ראשי האוניברסיטאות שההחלטות של הטכניון לגבי הסטודנטים בצפון ייושמו גם באוניברסיטת חיפה, ושההקלות למילואימניקים יינתנו בכל הקמפוסים בארץ. על שאר האוניברסיטאות והמכללות לקחת דוגמא מהחלטת הטכניון. אם הטכניון יכול לתת הקלות כאלה, גם אוניברסיטת בן גוריון או האוניברסיטה העברית, שבהן ישנם סטודנטים אשר שירתו בצווי חירום, יכולות לתת הקלות. המלחמה יצרה מצב לא פשוט, שלא דומה למצב אחר, לכן יש לבוא לקראת הסטודנטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully