וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר קיצוץ 9.3 מיליון ש' בתקציב הכנסת

יעל קישיק

29.8.2006 / 15:17

חברי ועדת הכנסת אישרו הקיצוץ לצורך גיוס משאבים לשיקום הצפון. חברי הכנסת התבקשו לטוס רק באמצעות חברות תעופה ישראליות

חברי ועדת הכנסת אישרו היום פה אחד לקצץ 9.3 מיליון שקלים בתקציב הכנסת. מנכ"ל הכנסת אבי בלשניקוב הודיע בישיבה, כי יו"ר הכנסת דליה איציק הנחתה לקץ את תקציב הכנסת מעבר לקיצוץ הצפוי במשרדי הממשלה. זאת, על מנת שהכנסת תהווה דוגמה לזרועות השלטון האחרות, בדבר הצורך לקצץ ולגייס משאבים לצורך שיקום הצפון בעקבות המלחמה.

כך, בשעה שמשרדי הממשלה עומדים לקצץ 9% מתקציב הקניות שלהם תקצץ הכנסת 11.5% מתקציבי הקניות שלה.

בשל הקיצוצים התקציביים הנחתה ח"כ איציק לבטל את פרויקט מרכז המבקרים בכנסת שעלותו נאמדת בכ-35 מיליון שקלים. כמו כן ביטלה הכנסת הוצאה מתוכננת בסך 1.5 מליון שקלים לבניית ככר הכנסת בכביש הסמוך למשכן. קיצוצים נוספים ייערכו בסעיפי הקניות וכן ייערך קיצוץ בסך 300 אלף שקלים בתקציב העיתונים של עובדי המשכן.

המנכ"ל גם עדכן את חברי הוועדה בדבר החלטת יו"ר הכנסת לפיה חברי הכנסת ועובדיה יטוסו רק באמצעות חברות התעופה הישראליות אל-על, ארקיע וישראייר. לדברי מנכ"ל הכנסת, גם אם מדובר במחירים הגבוהים במעט ממחירי חברות התעופה הזרות, על נבחרי העם ועובדי בית המחוקקים לטוס "כחול לבן".

יו"ר ועדת הכנסת ח"כ רוחמה אברהם אמרה בדיון, כי הקיצוץ עליו החליטה הוועדה הוא ראוי וכי העובדה שכנסת ישראל מקצצת בתקציבה אף מבלי שנדרשה לכך מהווה דוגמה וסמל להתגייסות למאמץ הלאומי בעקבות אירועי המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully