וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורידה מתכוננת להגעת הסופה "ארנסטו"

29.8.2006 / 6:10

החזאים מזהירים כי הסופה הטרופית ארנסטו עלולה להתחזק ולהפוך להוריקן. לפני שנה ההוריקן קתרינה גרמה למותם של 1,500 בני אדם

תושבי [[פלורידה]] מצטיידים במזון ובתרופות ומתכוננים לקראת הסופה "ארנסטו" המתקרבת לדרום ארה"ב. בקול ישראל דווח, כי בתחנות הדלק משתרכים תורים ארוכים של מכוניות.

המושל ג'ב בוש הפציר בתושבים להצטייד במצרכים שיספיקו לשלושה ימים לפחות. לפני כמה שעות פרסמו החזאים אזהרה, כי הסופה עלולה לפגוע בכל החוף המזרחי בדרום פלורידה. בקול ישראל דווח, כי התיירים התבקשו לצאת מאתרי הנופש באיי קיז. חברות נפט פינו עובדים מאתרי קידוח במפרץ מקסיקו.

לפי שעה, אין דיווחים מקובה על נזקים או נפגעים כתוצאה מארנסטו. כאשר פגעה הסופה ארנסטו בקובה, הוגדרה כסופה טרופית. אך החזאים מזהירים, כי היא עלולה לשוב ולהתחזק ולהפוך להוריקן.

בתוך כך, שנה לאחר סופת ההוריקן קתרינה, סייר נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש באזורים שנפגעו מן הסופה ב[[מפרץ מכסיקו]] והודה, כי יחלפו שנים עד שישוקמו הנזקים. הנשיא בוש ביקר ב[[ניו אורלינס]], סקר בתים חדשים שנבנו בשכונות שנהרסו ועצר לביקור חטוף במרכז הכינוסים – אתר שרבים מתושבי העיר מצאו בו מחסה בזמן הסופה. בוש הודיע, כי אושרו 110 מיליארדי דולרים לשיקום המדינות שנפגעו בסופה. בסופה קתרינה נספו יותר מ-1,500 בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully