וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב יידרש להיחקר עוד 4-5 פעמים

29.8.2006 / 0:03

המפכ"ל וצוות חוקרי הנשיא עידכנו הערב את היועץ המשפטי לממשלה, שנתן להם אור ירוק להמשך החקירה. ביקש להגדיל "מידור החקירה"

נסתיימה פגישתם של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז ופרקליט המדינה ערן שנדר, עם צוות החוקרים בפרשת הנשיא משה קצב, שהגיע בראשותו של מפכ"ל המשטרה רב ניצב משה קראדי ללשכת היועץ המשפטי, אתמול אחר הצהרים.

הצדדים נועדו למעלה משעתיים, ובסיום הפגישה העניק מזוז לחוקרים או אור ירוק להמשיך בבדיקתם. בערוץ 1 דווח כי הפגישה נקטעה מספר פעמים, בשל טלפונים מראש לשכת ראש הממשלה יורם טורבוביץ', שהתייעץ עימו באשר להחלטת אולמרט באשר להקמת ועדות בדיקה ממשלתיות למלחמה בלבנון.

קראדי והצוות עדכנו את מזוז בחומר החקירה. כעת עולה, כי הנשיא יידרש לעוד 4-5 חקירות, שגם הן יקחו חלק בלשכתו. פוליגרף לא עומד ברגע זה על הפרק, אך כן צפוי עימות בין קצב לבין המתלוננת בפרשת התקיפה המינית.

מזוז לא יחקור ההדלפות

כתב הארץ, יהונתן ליס:

מזוז החליט שלא לחקור האם פרטים מחקירת הנשיא הודלפו מידי גורמים במשטרה. כך נאמר במכתב ששלח הערב (שני) עוזרו הראשי של מזוז, עו"ד רן נזרי, לפרקליטיו של קצב, עו"ד דוד ליבאי ועו"ד ציון אמיר. בכך דוחה מזוז את דרישתם של פרקליטי קצב לפתוח בחקירה בעקבות ההדלפות, בחשד לשיבוש מהלכי חקירה.

ההדלפות מחקירת המשטרה נדונו בפגישה, בה ביקש מזוז להגביר את המידור של חקירת קצב, ולהנחות את צוות החקירה לנקוט "משנה זהירות". מזוז הביע מורת רוח רבה מההדלפות, ובמכתב הודגש כי היועץ רואה בהדלפות ממערכת אכיפת החוק "תופעה פסולה ובעייתית שיש לשרשה", ואשר פוגעת בזכויות נחקרים ועלולה לשבש מהלכי חקירה.

מזוז הצהיר כי הוא רוחש "אמון מלא לצוות החקירה בראשות תנ"צ יואב סגלוביץ', שהוא בעל רקורד מרשים בניהול שקט, ענייני, ונטול כל הדלפות של חקירות רגישות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully