וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו הולכים למאבק קשה"

שגיא ניר

28.8.2006 / 21:19

ללא ביתיות וללא ליאור אליהו שנפצע באימון, ייצא צביקה שרף עם הנבחרת למשחק ה"ביתי" מול בוסניה. לימונד ומרקוביץ' בסגל

אחרי קיץ עמוס תלאות, תמריא מחר (שלישי) נבחרת ישראל לבולגריה למשחק הפתיחה של מוקדמות אליפות אירופה, בסופיה מול בוסניה ביום חמישי.

כאילו מתוך צורך לסיים את ההכנה באקט שמסמל את מהלכה, הצטרף ליאור אליהו לרשימת הפצועים. אליהו, שנפגע בברכו לקראת סיום אימון הערב, יישאר בארץ כשמחליפו יהיה גיא פניני. שחקן נוסף ששוחרר הערב מהנסיעה הוא משה מזרחי. רביב לימונד וארז מרקוביץ', שחזרו אתמול לאימונים אחרי העדרות של מספר שבועות, נכללים ב-12.

מאמן הנבחרת צביקה שרף התייחס בשיחה עם וואלה! ספורט להכנה של הנבחרת למוקדמות. "סיכומים אמנם עושים בסוף, אבל כשתיכננו את השינויים בנבחרת, עם ההגעה של ג'יימי ארנולד והפציעה של טל בורשטיין, לא תיכננו שיהיו כל כך הרבה", אמר המאמן.

למרות המכות, הצליחה הנבחרת לסיים את משחקי האימון במאזן 5:7, כולל ניצחונות על נבחרות רוסיה, בולגריה ואוקראינה. "קרו לנו יותר מדי דברים, אבל הצלחנו להעמיד נבחרת טובה בסך הכל", אומר שרף. "אולי אין לנו מספיק עומק בגארדים, והקו האחורי שלנו די צעיר, אבל בשביל זה יש לנו את ליאור ליובין וארז כץ שהם יותר מנוסים".

ומה עם הסיכויים? שרף בשלו. "אנחנו הולכים למאבק קשה, וצריכים ונחושים להתחיל ברגל ימין נגד היריבה מספר 1 שלנו על כרטיס העליה".

סגל הנבחרת לנסיעה הקרובה: ארז כץ (קפטן), דרור חג'ג', יותם הלפרין, ליאור ליובין, מתן נאור, שרון ששון, גיא פניני, ג'יימי ארנולד, עמית תמיר, יניב גרין, עידו קוז'יקרו וארז מרקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully