וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת המילואימניקים תוקפא ליום אחד

28.8.2006 / 19:12

אנשי המילואים נענו לבקשת משפחות החטופים, ויקפלו ביום חמישי את המאהל על מנת להשתתף בעצרת להשבת החטופים בכיכר רבין

מנהיגי מחאת אנשי המילואים הודיעו הערב כי הם נענים לבקשת משפחות החיילים החטופים שליט, גולדווסר ורגב, ולבקשת המטה הציבורי להשבת החטופים, ויקפיאו ביום חמישי הקרוב את מחאתם לטובת קיום עצרת הזדהות עם החטופים, שתערך בכיכר רבין בתל אביב. במטה הציבורי להשבת החטופים הדגישו כי העצרת לא תישא סממנים פוליטיים ותתרכז אך ורק בקריאה ציבורית לממשלת ישראל לעשות כל שביכולתה להשבת החטופים.

נציגי משפחות החיילים החטופים ביקרו היום במאהל המחאה וביקשו מראשי המחאה להקפיא את מחאתם ליום אחד על מנת למקד באותו יום את המאבק בהשבת החיילים החטופים. נציגי משפחות החטופים הביעו קורת רוח מהחלטתם, ואמרו כי "בעצרת ישתתפו אנשים מכל מגוון הדעות אך עם מטרה אחת משותפת - להחזיר את החטופים הביתה".

"המלחמה לא תמה עד שהחטופים ישובו"

במקביל, הגיעו היום לוחמים ומפקדים מיחידת המילואים של החיילים החטופים אלדד רגב ואהוד גולדווסר לכנסת והשתתפו בישיבת השדולה הפרלמנטרית להשבת החטופים בראשות ח"כ זבולון אורלב (איחוד לאומי-מפד"ל). לדבריהם, "הדרג המדיני לא עושה את הכל ומפספס הזדמנויות להחזיר את החברים שלנו. כל מפקד ולוחם רוצה לדעת שראשי המדינה יעשו הכל כדי להחזירו הביתה אם חלילה יחטפו אותו". הם הוסיפו ואמרו כי "אם היה ללוחמים אוכל או לא – זה פחות חשוב. המלחמה לא נגמרה עד שנראה את החברים בבית".

ח"כ מגלי ווהבה (קדימה) ספג ביקורת לאחר שקרא לנוכחים שלא לצאת למאבק ציבורי להשבת החטופים. לדבריו, "העלאת הנושא לסדר היום רק מעלה את מחיר שחרור החטופים. למאבק ציבורי יש מקום רק אם דברים לא נעשים". יו"ר השדולה ח"כ זבולון אורלב הגיב לדבריו ואמר ש"ללא לחץ ציבורי ובינלאומי לא נוכל לקבל אפילו אות חיים. יש לנו עסק עם ארגון טרור אכזר ולא עם מדינה שמחוייבת לאמנה בינלאומית ולתביעות מוסריות בסיסיות כמו אות חיים, ואסור שמקרה רון ארד יחזור".

בהכנת הידיעה השתתפה יעל קישיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully