וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא בהשלכת סלולר למרחק

28.8.2006 / 18:59

89 מטרים - זהו השיא שנקבע באליפות העולם בהשלכת טלפונים סלולריים, שהתקיימה זו השנה השביעית בפינלנד

בשורה למי שמאסו בטלפון הסלולרי שברשותם ומעוניינים להפטר ממנו: מהיום ניתן לעשות זאת בצורה שתחשב למסוגננת ותרבותית ואולי אף לזכות במדליה בדרך. כל זה יתאפשר במסגרת אליפות העולם בהשלכת טלפונים סלולריים הנערכת בפינלנד.

התחרות, שהתקיימה זו השנה השביעית בפינלנד, משכה אליה השנה כמאה משליכי טלפונים בין היתר ממדינות כמו קנדה, רוסיה ובלגיה. המייסדת, כריסטין לונד, מתארת את האירוע כהזדמנות טובה להתעמלות קלה בסביבה ידידותית: "יש הרבה טלפונים סלולריים משומשים בשוק, ואנחנו ממחזרים אותם לפני שהם הופכים לפסולת רעילה".

הפינים היצירתיים כבר הביאו לעולם את אליפות העולם בנשיאת רעיות על כפיים לפני שהמציא את התחרות הנוכחית. הזוכה במדליית הזהב השנה היה לאסי אטלאטלו מפינדלנד, שהעיף בהצלחה טלפון של נוקיה למרחק של 89 מטרים. "התכוננתי על ידי השלכת כידון, לא על ידי השלכת טלפונים", אמר אטלאטלו. בתחרות הזריקה בסגנון חופשי הנחית ההולנדי אלי רוגתובן את הטלפון הסלולרי שלו מחוץ לאזור המסומן, אבל זה לא מנע ממנו את הזכיה במדליית הכסף בגלל הופעת להטטנות שהרשימה את השופטים.

המייסדת לונד אמרה שלכל המתחרים יש מותג המועדף עליהם לזריקה: "הם בוחרים לפי קריטריונים של צבע, גודל והאופן בו המכשיר מונח בכף ידם. יש המאמינים שמכשיר כבד מבטיח זריקה ארוכה ויש המאמינים שדווקא מכשיר קל יצליח להביא תוצאה מוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully