וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענאן: "העבירו את החטופים לידי הצלב האדום"

28.8.2006 / 19:00

מוקדם יותר הכחיש שר החוץ הגרמני בפגישה עם השרה לבני, כי ארצו מעורבת במגעים לשחרור החטופים

מזכ"ל האו"ם קופי ענאן ביקש היום בנאום בפני ממשלת לבנון להעביר את שני החיילים החטופים המוחזקים בידי חיזבאללה, אהוד גולדווסר ואלדד רגב, לידי [[הצלב האדום]]. סוכנות רויטרס מוסיפה כי ענאן גם אמר לאנשי הקבינט הלבנוני כי יבקש מנשיא סוריה באשר אל אסד, לכונן יחסים דיפלומטיים נורמליים עם לבנון.

כתב "הארץ" יואב שטרן מוסיף:

מוקדם יותר היום אמר שר החוץ הגרמני פרנק-ולטר שטיינמאייר, כי גרמניה אינה מעורבת במגעים בין ישראל לחיזבאללה בסוגיית החטופים. בפגישתו עם שרת החוץ ציפי לבני בברלין הכחיש שטיינמאייר את הפרסום בעיתון המצרי אל-אהראם, לפיו גרמניה מעורבת בקביעת המסגרת הכללית לעסקת חילופי האסירים.

לבני שבה והדגישה בפגישה, כי ישראל רואה בשחרור החיילים החטופים חלק מהותי מהחלטת האו"ם 1701, והאיצה בקהילה הבינלאומית להביא לשחרורם. "מדובר במחויבות של הקהילה הבינלאומית. אי שחרורם הוא הפרה של ההחלטה", אמרה. בנושא האיראני, אמרה לבני כי אין כל טעם להמשיך בשיחות עם איראן, כל עוד היא ממשיכה בהעשרת האורניום.

בבוקר הניחה השרה לבני זר על רציף מספר 17 בתחנת הרכבת ב[[ברלין]], משם שולחו יהודי העיר למחנות הריכוז. היא נשאה במקום נאום בעברית. במשך היום תיפגש לבני עם ראשי הסיעות ב[[בונדסטאג]] ועם נציגי התקשורת. אחר הצהרים היא תיפגש עם קאנצלרית גרמניה, [[אנגלה מרקל]]. בערב תעשה פעמיה לעבר דנמרק, שם תקיים ביקור עבודה בן יום אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully