וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל ומכבי חיפה מחכים להכרעה

רומן רוזנבלט

28.8.2006 / 13:45

השחקן, שנוטה להישאר באלופה, ייפגש עם צ'יזיק. גם עתידם של בן בסט ורפאלוב לא ברור. לובץ', שתשחק בלי השוער הראשון, עוקבת

קשר מכבי חיפה רביד גזל עשוי להכריע מחר (שלישי) סופית לאן מועדון פניו העונה. זאת לאחר שייפגש יחד עם פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד, עם מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק. ידוע כי בין הצדדים קיימים פערים כספיים, אך למרות זאת השחקן נוטה להישאר במכבי חיפה, מאחר שהוא עשוי לקבל דקות משחק רבות יותר העונה. במידה שהצדדים לא יגיעו מחר לעמק השווה, גזל עשוי לבקש לעזוב את הקבוצה.

עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלם של עדן בן בסט וליאור רפאלוב, שעזבו לפני הסיום את המשחק מול מכבי נתניה, לאחר שישבו ביציע ולא נכללו בסגל למשחק. נכון להיום שניהם שחקנים של מכבי חיפה, אך לא מן הנמנע שיבקשו לקבל דקות משחק בקבוצות אחרות. כבר לפני יותר מחודש הצהיר יעקב שחר בעצמו, כי כדי לקבל ניסיון לעתים כדאי לתת לשחקניה הצעירים של מכבי חיפה להתאוורר בקבוצות אחרות.

הלילה יחזור לארץ המאמן רוני לוי, שצפה בליטקס לובץ' מסיימת בתיקו 2:2 מול סלביה סופיה, לאחר פיגור 2:0. לוי נעזר באמיל ולב, לשעבר שחקן עירוני אשדוד ובית"ר ת"א והיון עוזר מאמן לבסקי סופיה, שהוסיף מידע על ליטקס וגם העביר למאמן החיפאי קלטת של הקבוצה.

שוערה הראשון של ליטקס, ויטומר ווטוב, ייעדר מהמשחק הראשון מול חיפה בשל כרטיסים צהובים ואת מקומו יתפוס יורדן גוספודינוב. כמו כן מתברר כי הקבוצה הבולגרית עוקבת אחרי מכבי חיפה, שכן באתר הרשמי של ליטקס התפרסמה כתבה על ההפסד של חיפה למכבי נתניה בשבת האחרונה, שבה צוין כי קולאוטי הבקיע את השער לזכות חיפה. מחר תחזור הקבוצה לאימונים, כולל אלן מסודי, שבעקבות המצב הביטחוני בקונגו לא יטוס כמתוכנן למשחק נבחרתו.

ביום חמישי תקיים האלופה משחק אימון נגד יריבתה העירונית, הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully