וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם מכחיש: "לא חתמתי בריאל"

28.8.2006 / 14:25

וזאת בתגובה להודעת הנשיא קלדרון, לפיה הקשר התחייב לשנתיים נוספות. רונאלדיניו ייעדר נגד סלטה, אחיו: "הוא יעבור למילאן"

האם מתפתחת סאגה סביב חידוש החוזה של דייויד בקהאם בריאל מדריד? דוברו של השחקן האנגלי מיהר להכחיש את דבריו של נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, לפיהם הושג סיכום בין הקשר והמועדון, והוא חתם על חוזה חדש לשנתיים נוספות. "דבר לא סוכם", אמר הדובר, "הוא לא חתם על חוזה חדש, אבל נשב בספטמבר ונראה, סה"כ שני הצדדים מרוצים מהקשר".

מוקדם יותר אמר נשיא הקבוצה ל"מארקה" כי כוכב המרצ'נדייס האנגלי, בן ה-31, התחייב למועדון עד 2009. לקלדרון היה חשוב לציין שהעיסקה נחתמה "מסיבות ספורטיביות".

"שיווק חשוב, אבל בריאל מדריד הכי חשוב המדד הספורטיבי-הישגי והצוות המקצועי נתן אור ירוק לחידוש החוזה", הסביר הנשיא את הצעד.

בקהאם הצטרף לריאל תמורת 24.5 מיליון ליש"ט ל-4 שנים ממנצ'סטר יונייטד ב-2003 . מאז המועדון מתקשה לזכות בתואר חשוב.

הקפטן האנגלי לשעבר, שהודח מהנבחרת החדשה של סטיב מקלארן, מסיים את החוזה המקורי בינואר. בריאל מוצאים סיבות ספורטיביות להשאיר אותו.

הנשיא רמון קלדרון התייחס גם למשחק הפתיחה של הקבוצה, 0:0 ביתי מול ויאריאל: "יש לי אמונה בקאפלו. הוא המאמן הכי טוב בעולם, אבל חייבים סבלנות. זה רק המשחק הראשון".

כמו כן, הוסיף קלדרון בנוגע לחלוץ הקבוצה רונאלדו, שבימים האחרונים דובר על עזיבתו לאיטליה: "הוא אמר לי שהוא רוצה להישאר איתנו, ושיש לו הרבה תקוות לגבי העתיד. הוא הוריד הרבה משקל, והוא רוצה להמשיך אצלנו".

רונאלדיניו יחמיץ את משחק פתיחת הליגה

רונאלדיניו יחמיץ את משחק הפתיחה של ברצלונה הערב (שני) מול סלטה ויגו. הברזילאי בן ה-26 נפצע בירך השמאלית במהלך ההפסד לסביליה בסופר קאפ. "רונאלדיניו ספג מכה והוא צריך זמן להחלים", אמר המאמן פרנק ריקארד במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

בלי קשר, אחיו של רונאלדיניו צוטט הבוקר (שני) בתקשורת האיטלקית, כאומר: "זה רק עניין של זמן עד שרונאלדיניו יעבור למילאן".

* דייוויד אודנקור, קשר נבחרת גרמניה ובורוסיה דורטמונד, בדרך לבטיס סביליה הספרדית, אחרי שזו מכרה את חואקין לולנסיה.

עדכון ראשון: 12:42, 28.8.06
עדכון אחרון: 14:25, 28.8.06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully