וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת האופל 2

צחי בירן

28.8.2006 / 9:18

צחי בירן שמח שההמשכון לסרט הערפדים יצא ישר ל-DVD - לא בגלל שהוא רע, אלא בשל האפשרות להתבודד עם קייט בקינסייל

לא מעט שעות שברתי את הראש מה לעזאזל עשתה קייט בקינסייל בסרט "עולם האופל"? מילא הראשון - אבל המשכון? חקירה קצרה העלתה שמי שכתב את התסריט וביים את שני הסרטים הוא אחד בשם לן וייסמן, שהוא במקרה גם בן זוגה - ועל זה אומרים בפולנית - אסור לערבב בין ביזנס לפלז'ר.

מי ממכם שממש הלך לקולנוע לראות את הסרט הראשון לא עשה את זה כנראה בגלל שהוא באמת אוהב סרטי ערפדים ואנשי זאב, אלא כנראה בגלל שהוא היה חייב לראות כמה טוב קייט בקינסייל נראית בחליפת העור שלה (מעולה, אגב). המפיצים החליטו כנראה לחסוך למעריצי קייט את עלות כרטיס הקולנוע המופרזת ואת ההמשכון הוציאו בארץ ישר ל-DVD, ועל זה צריך לברך - לא בגלל שהוא כל כך רע, הוא פשוט הולך מצוין עם הפורמט: בית ריק, סראונד רועם, ורק אני וקייט שלי.

כמה מילים על העלילה: כמו בסרט הראשון קייט מגלמת את סלין, נצר למשפחת ערפדים עתיקה המצויה במהלך קרבות קשים בין הערפדים לאנשי הזאב, שמתרחשים מתחת לעינינו, כנראה, בחסות האפילה. כבר בסרט הראשון התקשיתי לזכור מי ערפד ומי איש זאב, עד שהם נהפכו לאחד כזה, וגם בסרט הזה הזיהוי די קשה. מה שדי מקשה, מלבד העלילה הדי מורכבת, הכוללת שושלות מסובכות ואבולוציות שונות, היא העובדה שכולם לבושים בבגדי עור שחורים ונראים כאילו לא ראו אור יום כבר שנים (כן, אני יודע שאסור להם...). די מהר התייאשתי מלהיכנס למורכבות היריבויות בין הדמויות ודבקתי בעובדה אחת - קייט היא הטובה ויש לה חבר אחד בשם מייקל - כל האחרים רעים.

סלין ממשיכה את מסעה לכיסוח הרעים מכל המינים, כשמקביל כולם רוצים מאוד להרוג אותה, יש הרבה דם, עצמות נשברות ואיברים מרוסקים - כמעט כמו פרק טוב של "האנטומיה של גריי". מייקל, שהוא שילוב חד פעמי בין ערפד לאיש זאב, זוכה די מהר להגשים את חלומם של (אני מנחש) רוב הצופים, ולקלף את חליפת העור מסלין וזו באמת סצינה יפה ואסתטית (בהתחשב שבן זוגה ביים אותה, כל הכבוד על האיפוק).

לסיכום, הסרט בטח יבאס חובבי סרטי ערפדים אמיתיים שמבינים בכל השיט הזה באמת, אבל יספק 100 דקות די נחמדות לחובבי סרטי פעולה עקובים מדם, וגם, כאמור, סתם לאנשים שאוהבים את קייט בקינסייל.

בלי להרוס לכם, אומר רק שהסרט מסתיים עם אפשרות להמשכון נוסף, ואני אומר לקייט, עזבי יקירתי, תתקדמי הלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully