וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הקניות TVMall ירד מהאוויר

רוני קורן-דינר

27.8.2006 / 19:32

מקורות מדווחים על חובות בסך מאות אלפי שקלים של הערוץ ועל תנועת קונים נמוכה

ערוץ הקניות האינטראקטיווי TVMall, ירד מן האוויר ב-HOT וב-yes. לפי שעה מופיעה במקום הערוץ שקופית לפיה הערוץ אינו משודר באופן זמני עקב תקלה טכנית, אולם מקורות בחברות הכבלים והלוויין מדווחים על חובות בסך מאות אלפי שקלים של הערוץ כלפיהם, ועל כך שהערוץ נמצא על סף סגירה בשל תנועה נמוכה של קונים.

מ-HOT נמסר בתגובה כי "בשל חוב כספי הופסקו שירותי התמסורת של הערוץ". מ-yes נמסר שמדובר בתקלה טכנית שמקורה במרכז השידורים של TVMall, וכי בחברה מקווים שאכן מדובר בתקלה זמנית. לא ניתן היה להשיג את תגובתה של גלית בן שמחון, מנכ"לית ומייסדת TVMall.

ערוץ TVMall, שמספרו בשלט 444, התקשה להמריא מאז השקתו, ביוני 2005. ארבעה חודשים לאחר עלייתו לאוויר כבר הוגשה נגד הערוץ בקשה לפירוק מטעם חברת טלאול, בשל חוב בסך 400 אלף שקל. לאחר שחברת גמול הודיעה שתשקיע בחברה 2.7 מיליון דולר, תמורת 50% מהמניות, בוטלה הבקשה של טלאול. קודם לכן היתה חברת הכשרת היישוב בעלת השליטה בערוץ.

TVMall מפעילה שירות קניות אינטראקטיווי באמצעות השלט הדיגיטלי וכרטיס האשראי. הקניון הווירטואלי כולל עשרות חברות ושירותים: מזון מהיר, רשתות פארם, משלוחי פרחים, מוצרי אלקטרוניקה, ביטוח, בנקאות, חופשות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully