וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד החינוך עזב במפתיע כנס בנושא חינוך

27.8.2006 / 18:51

לא ניתן הסבר לעזיבה. יו"ר הרשות השניה אמרה בכנס, כי יהודה לוי משפיע יותר משרת החינוך. שריד: קשה לבקש מתלמידים להוות דוגמה

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב עזב באופן פתאומי וללא הסבר דיון שהשתתף בו בשאלה "מי באמת מנהל את מערכת החינוך". אבוהב עזב את הדיון שניות ספורות לאחר שמנכ"ל המשרד לשעבר שמעון שושני תקף את משרד החינוך ואמר ש"אם הוא היה מנהל את מערכת החינוך העל יסודית, מדינת ישראל הייתה קרובה לפשיטת רגל".

נורית דאבוש יו"ר מועצת הרשות השניה אמרה, כי לדעתה, "יהודה לוי משפיע על החינוך יותר מכל גורם אחר בישראל, זאת כולל שרת החינוך". דאבוש דיברה בכנס "העיר" לחינוך, ואמרה עוד כי בכוונתה לאכוף "ערכים חינוכיים" על ערוצי הטלוויזיה המסחריים. דאבוש הוסיפה ואמרה כי היא מבטיחה "לאמר לא, באופן חד משמעי ובלי גמגומים, לפרסומות ותכניות לא חינוכיות".

מוקדם יותר אמר בכנס שר החינוך לשעבר יוסי שריד, כי "אין חינוך בלי דוגמה אישית". בנאומו בכנס שאל שריד, "כיצד אמורים לתבוע המורים מהתלמידים אחריות אישית, כאשר מנהיגי האומה אינם לוקחים אחריות למחדלים?". שריד הוסיף כי "העיניים של התלמידים נשואות אל המחנכים, וביניהם אני כולל גם את ההנהגה הפוליטית והצבאית. מבחינה זו, שנת הלימודים הקרובה תהיה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully